فرمانداران از مواضع دولت حمایت کنند / هیچ مسئولی نمی تواند موفق باشد مگر اعتماد متقابل میان خود و جامعه به وجود آورد

به گزارش گیل خبر،  این نشست که  در محل دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار گردید ، وی با بیان اینکه در شروع هرکاری انتظار بر این است تا نوع اولویت و شیوه انجام کار مورد انتظار تبیین شود افزود: اصل وحدت فرماندهی و تعریف درست خواسته از جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تغییرات در جهان به صورت فشرده و پرشتاب در حال طی مسیر است افزود: ما  کشوری هستیم که  در حال گذار بوده و احساس تغییر در آن محسوس تر است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا نوع فعالیت به شکلی باشد تا این گذار به درستی طی شود و در جهت تحقق این مهم در درجه اول نیازمند اعتمادسازی هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ مسئولی نمی تواند موفق باشد مگر اعتماد متقابل میان خود و جامعه به وجود آورد افزود: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت برای ایجاد اعتماد می بایست رویکرد صادقانه و سالمی داشته باشند.برای اعتماد سازی باید مردم این احساس را داشته باشند که هر آنچه را که از کلام، فکر، اندیشه، رفتار و اعمال مسئولین جاری می شود چیزی جزصداقت نیست.

وی ضمن تاکید بر برقراری رابطه با محبت  میان مسئولین و مردم واحساس مسنولیت نسبت به تمامی افراد جامعه بر ضرورت حمایت فرمانداران از مواضع دولت تأکید کرد و افزود: ما نماینده دولت هستیم و باید ابتدا سیاست های ان برای ما تبدیل به باور شود تا بتوانیم از این باور ها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه چنین برداشتی که همگان باید به مانند ما فکر کنند خطا است افزود: باید در عملکردهایمان انصاف را داشته باشیم.در برداشت های خود باید بپذیریم، افراد دیگری وجود دارد که همانند ما فکر نمی کنند و باید برای آنها احترام قائل شویم پس  باید انصاف را در رفتار خود به عنوان کسانی که متولیان امر هستیم رعایت کنیم.