مدیرکل میراث فرهنگی گیلان:
۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ۱۷:۳۲ چاپ

به گزارش گیل خبر، رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان امروز (11بهمن ) نشست کارگروه گردشگری که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد اظهار کرد: سالانه در ایام پیک سفر شاهد حضور میلیونی مسافران از اقصی نقاط جهان و کشور به گیلان هستیم که این خود نیازمند نگاه ویژه به زیر ساخت های گردشگری استان دارد.

وی با بیان اینکه  79 برنامه پیش بینی این اداره کل در ایام الله دهه فجر می باشد گفت: از این تعداد افتتاح 18 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر46 میلیارد تومان را ه اندازی که 157 نفر به صورت  مستقیم جذب بازار کار خواهند شد.

علیزاده اذعان کرد: 15 پروژه حفظ و و مرمت بناهای تاریخی با اعتباری بالغ بر یک میلیاد و 700 میلیون تومان، 25 پروژه  صنایع دستی با اعتبار 2 میلیارد تومان با اشتغالزایی 64به صورت مستقیم از جمله برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر می باشد

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: افتتاح هتل، طرح های بوم گردی، موزه، بناهای تاریخی، برگزاری سمینار و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و اجرای برنامه های فرهنگی و ... از اهم برنامه های این اداره کل همزمان با بهار انقلاب در گیلان است.