استاندار گیلان در مراسم قدردانی از صادرکنندگان برتر
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ۱۶:۳۳ چاپ

به گزارش گیل خبر، با حضور استاندار از ۱۹صادر کننده برتر گیلان عصر امروز در استانداری  قدردانی شد.

jpg2565دکتر نجفی در مراسم قدردانی از صادرکنندگان برتر گفت:تولید کنندگان و صادر کننندگان ایثار گران جبهه اقتصادی هستند چون همه وجودشان را برای تولید می گذارند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد :حمایت از کار افرینان وصادرکنندگان در واقع عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب ودست یابی به اهداف دولت تدبیر وامید برای رونق اقتصاد کشور است.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد :برای مقابله با تحریم ها وکاهش بهای نفت بهترین راه افزایش تولید وصادرات محصولات با کیفیت است.

وی ادامه داد : باید در حمایت از صادر کنندگان، از شعار بیرون بیاییم و اگرمی خواهیم در جبهه اقتصادی موفق باشیم باید از سرمایه گذار در عمل حمایت کنیم.

دکتر نجفی اضافه کرد: تولید کنندگان ما سالهای سختی را پشت سر گذراندند و خیلی از آنها با توجه به تحریم ها ماشین آلات مورد نیاز شان را با سختی تامین و وارد کشور کردند و هرگز ناامید نشدند چون اعتقاد به تولید داشتند.

وی با بیان اینکه فرش قرمز برای صادرکنندگان باید در مرزها وگمرک پهن شودتاکید کرد: با فروش نفت به جایی نمی رسیم وباید بر خود واجب بدانیم تا تسهیلات و زمینه های لازم را  در جهت حمایت از توسعه صادرات فراهم کنیم .

نماینده عالی دولت تاکید کرد :برخی افراد بجای کارشکنی در مسیر صادرات ،صادرکنندگان را برای انجام فعالیتهایشان حمایت کنند .

استاندار گیلان با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی امروز فرصت خوبی برای صادرکنندگان موفق کشور و استان است، تصریح کرد: باید از بخشی نگری ها پرهیز کنیم تا از فرصت های صادرات بهره ببریم.

وی افزود :همچنین صادرکنندگان گیلانی از فرصت کشورهای  cis و روسیه بشتر بهره بگیریند .

jpg2563 jpg2564 jpg2566 jpg2567 jpg2568 jpg2569

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code