به گزارش گیل خبر،  به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان پیامی به شرح زیر صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاری های بسیجیان دریادل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره گیری از شریف ترین و متعهدترین نیروها در صحنه های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا نماید.
شجره طیبه بسیج ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار یقین و حدیث عشق می دهد.
بی تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.
پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و رهمنودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف گردید.
احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده اند.
ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.