به گزارش گیل خبر، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز (29آبان) در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان در بیتشان اظهار کرد: بسیج کلید حل مشکلات  جامعه است.

وی با بیان اینکه الطاف الهی در همه زمان ها شامل حال مومنان مخلص خدا خواهد شد گفت: امروز با تفکر بسیجی، آشیانه و بقاء داعش نابود خواهد شد.

آیت الله قربانی اذعان کرد: هر کجا حادثه  یا بحرانی رخ دهد، این نیروهای مخلص بسیجی و همیشه در صحنه هستند، که همواره در راستای توسعه جامعه گام های موثر و ماندگاری برداشته اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرمایشات امام (رحمة الله علیه) که بسیجی مخلص خداست، افزود: امروزه بسیج و نیروهای خالص بسیج سند انقلاب اسلامی شمرده می شوند.

وی تصریح کرد: با عمل نیک و پسندیده انقلاب و نظام اسلامی اکنون دنیا طرفدار مکتب اسلام و انقلاب است.

آیت الله قربانی به تهمت های ناشایست دشمنان واستکبار جهانی علیه ایران و نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با تهمت های ناروا درصدد خدشه دار کردن نظام و انقلاب در جهان است، که با تفکر و اندیشه بسیجی هیچ گاه موفق نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ویژگی های بارز یک بسیجی مخلص اشاره و اضافه کرد: معرفت، مطالعه و آشنایی با مسائل اسلامی و دینی سرمایه های عظیم یک بسیجی  شمرده می شود.

وی  با تاکید بر اینکه همه باید با مطالب نهفته در کتاب مقدس قرآن آشنا باشند خاطر نشان کرد: قرآن یک گنج در جامعه اسلامی بوده و متاسفانه هنوز مردم زوایای این گنج را کشف نکرده اند، نباید فقط به قرائت قرآن اکتفا شود بلکه باید مفاهیم آن درک و عملا در جامعه و رفتار فردی اجرایی شود.

آیت الله قربانی با تصریح اینکه یک بسیجی باید اسوه اسلام باشد خاطر نشان کرد: اخلاق و رفتار یک بسیجی باید بگونه ای  شایسته باشد تا الگو و نماد در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: داشتن تقوا، انصاف، عدالت ورزی و تابع ولایت بودن ... از ویژگی های بارز یک بسیجی شمرده می شود.

وی ادامه داد: جوانان بسیجی مخلص و پاک از جمله مهمترین افتخارات کشور هستند.

 آیت الله قربانی اظهار کرد: تفکر و اندیشه بسیجی غیر ممکن ها را ممکن کرد، با تفکر و اندیشه بسیجی بود که انقلاب در دوران طاغوت پیروز و  همچنین در برابر دشمن بعثی در دوران هشت سال دفاع مقدس موفق شد.