به گزارش گیل خبر، در پایان روز دوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور، چهره تیم های برتر این مسابقات مشخص شد که تیم گیلان با برتری 6 بر 4 مقابل خراسان شمالی موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

تیم های خراسان جنوبی، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و همدان به ترتیب رتبه های سوم تا دهم را به دست آوردند.

در رده بندی انفرادی این مسابقات نیز امین مرادخانی از آذربایجان غربی در وزن 55 کیلوگرم، مهران محسنی در وزن 60 کیلوگرم، مهدی یاری فرد در وزن 63 کیلوگرم، امیرحسین گروسی در وزن 67 کیلوگرم، علیرضا افتخاری مقدم از خراسان جنوبی در وزن 72 کیلوگرم، فرید محمدی از خراسان شمالی در وزن 77 کیلوگرم، ابوالفضل صاحب کاری از خراسان جنوبی در وزن 82 کیلوگرم، دانیال اکبری از گلستان در وزن 87 کیلوگرم، سجاد رسولی از گیلان در وزن 97 کیلوگرم و محمد سروش رنجبر در وزن 130 کیلوگرم مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ج در روزهای 24 و 25 آبان ماه به میزبانی هیأت کشتی گیلان در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد و تیم گیلان با کسب مقام قهرمانی در این مسابقات موفق به صعود به گروه ب کشتی فرنگی بزرگ سالان قهرمانی کشور شد.

فارس