مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد:
۱۳۹۶/۰۷/۲۹ ۱۳:۴۰ چاپ

به گزارش گیل خبر، احمدعلی شهیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد برکت با کمک به راه اندازی، اجرا و احیای طرح های صنعتی، تولیدی و اشتغال زایی در قالب مشارکت اقتصادی در سود و زیان طرح شریک می شود و پس از یک دوره ی حداکثر پنج ساله و ایجاد ثبات در تولید و رونق اقتصادی، با توافق شریک، سهام خود را به کارآفرین واگذار می کند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال، از طرح های صنعتی استان گیلان حمایت می کند.

شهیدی بابیان این که صنایع کوچک و متوسط استان گیلان محرک توسعه ی اقتصادی در سال تولید و اشتغال است، تأکید کرد: صنایع کوچک و متوسط به واسطه ی این که حجم بالایی از صنایع استان را دربر دارند، محرک اصلی رشد اقتصادی کشور و استان گیلان در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان اذعان داشت: صنایع کوچک و متوسط، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شوند که با رونق بخشی به فعالیت های این صنایع، می توان پویایی جامعه را شاهد بود.

وی بیان کرد: کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط، دارای اهمیت فراوان بوده و با راه اندازی هر واحد تولیدی کوچک، می توان با کوچک ترین ایده ای، به دنبال کارآفرینی باشیم.

شهیدی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط باهم و در جهت رونق تولید، فروش و کمک به بازاریابی، می تواند در افزایش تولید و اشتغال، نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

فارس