به گزارش گیل خبر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بابیان اینکه گیلان دروازه اروپا است اظهار کرد: ما برای ورود سرمایه گذاران در گیلان فرش قرمز پهن خواهیم کرد و باید امنیت برای سرمایه گذار فراهم شود.( گزارش تصویری )
 فرهاد دلق پوش عصر امروز در آئین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در سالن اجتماعات این سازمان بابیان اینکه گیلان دروازه اروپا است اظهار کرد: ما برای ورود سرمایه گذاران در گیلان فرش قرمز پهن خواهیم کرد و باید امنیت برای سرمایه گذار فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد ایجاد اشتغال وظیفه ما است افزود: ایجاد اشتغال و رونق تولید وظیفه ما بوده و استان گیلان قابلیت های زیادی دارید پس نباید ضعیف عمل کرده و باید برنامه های بلندمدت داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: ارباب رجوع باید تکریم شود و تمامی موانع تولید برداشته شوند و قانون مداری و صداقت وظیفه ما است و استان هم به آن نیاز دارد.

محمد آراسته، سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم بابیان اینکه تعداد طرح های نیمه تمام در سازمان زیاد است گفت: در صنایع سلولوزی و mdf باید طرح های نیمه تمام را به یاری خداوند به پایان برسانیم و باید در بحث پشتیبانی و منابع مالی استان این موضوع ها مطرح شود.

وی افزود: وضع مالی سازمان در شرایط خوبی قرار ندارد و دریافتی کارکنان سازمان نشان دهنده وضعیت خوبی نیست که باید این مشکلات برطرف شود.

فارس