گیل خبر/ انتشار نامه ای از سوی فرامرز جمشیدپور، سرپرست سابق شهرداری رشت خطاب به خودش برای در اختیار گرفتن یک خانه تحت مالکیت شهرداری، سوالات فراوانی را در خصوص چگونگی عملکرد چند ماهه جمشیدپور و سیاست اتخاذ شده توسط نهادهای نظارتی و شورای شهر در قبال این رفتار وی طرح کرده است.

در همین خصوص، سیدامیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص نامه واگذاری یک باب خانه مسکونی توسط سرپرست سابق شهرداری رشت برای خود و همچنین پاراف همان نامه توسط خودش، گفت: بنده این نامه را ندیده ام اما از دوستان در مورد  آن با خبر شده ام. متاسفانه این موضوع تنها چیزی نیست که در حال حاضر وجود دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه توسط سرپرست سابق شهرداری رشت در آخرین روز سرپرستی ابلاغ هایی در هیات مدیره های برخی سازمان ها زده شده که تمامی آنها با تاریخ قبلی ثبت شده است! رئیس شورای شهر رشت اضافه کرد: پس از ابلاغ رسمی حکم دکتر نصرتی به عنوان شهردار رشت توسط وزارت کشور، قانوناً هیچ ابلاغی در شهرداری از سوی سرپرست نمی بایست صورت بگیرد و این موضوع با اشکال مواجه است. علوی در پایان گفت: در حال حاضر باید منتظر برخورد شهردار جدید رشت با تخلفات احتمالی صورت گرفته باشیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code