در بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی
۱۳۹۳/۰۸/۱۴ ۱۹:۴۷ چاپ

به گزارش گیل خبر, بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان از امروز به میزبانی آلمان در شهر برمن با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور آغاز شد، گفتنی است تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران با ترکیب کامل آقایان و بانوان در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

سرمربیگری تیم ملی را در بخش آقایان، مسعود رهنما مدیرکل موفق ورزش و جوانان استان گیلان و در بخش بانوان سیده ستاره موسوی مربیان ارزشمند گیلانی بر عهده دارند.رهنما

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در روز اول مسابقات از تیم ایران سه نماینده به روی تاتامی می روند که تا کنون سجاد گنج زاده در مرحله نیمه نهایی پیکارها وزن به اضافه 84 کیلوگرم کومیته انفرادی مردان، دقایقی پیش با نتیجه 8 به صفر  آدمیر زوکان از بوسنی و هرزگووین را در هم شکست و با اقتدار و تر و تمیز راهی مسابقه فینال شد.  گنج زاده که پیش از این به ترتیب موفق به شکست دانیل مولنار ( مجارستان)، نیکو آرمانلّی ( ایتالیا)، ساربوسا رودریگز ( برزیل) و اسامه منصور ( مصر ) شده بود. نماینده وزن به اضافه 84 کیلوی کشورمان روز شنبه ( 17 آبان ماه) برای کسب مدال طلا برابر انیس ارکان از ترکیه به روی تاتامی خواهد رفت.

همچنین کاراته کای وزن 68+کیلوگرم تیم ملی بانوان با غلبه بر حریف مجارستانی به فینال مسابقات قهرمانی جهان در آلمان رسید.
حمیده عباسعلی بانوی طلایی بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 2014 درنیمه نهایی موفق شد از سد کاراته کایی از مجارستان بگذرد و راهی دیدار فینال شود. او با کسب این نتیجه و راهیابی به دیدار پایانی برای تیم ملی بانوان که نخستین حضور در رقابتهای جهانی را تجربه می کند تاریخ ساز شد.
عباسعلی پیش از رسیدن به دیدار پایانی کاراته کاهایی از بلژیک، اسپانیا و هلند را نیز مغلوب کرده بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code