معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان :
۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ۱۶:۲۹ چاپ

به گزارش گیل خبر، محمد احمدی پور در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده گفت : اگر در حوزه ی توجه به توانمندی های بانوان در جامعه سرمایه گذاری خوبی نشود قطعاً در پیشبرد برنامه های اشتغال و توسعه ی کشور و کاهش آسیب های اجتماعی شاهد نتایج ارزنده نخواهیم بود.

وی گفت : براساس این راهبرد در دولت تدبیر و امید بیشترین توجه به استفاده از توانمندی های بانوان شده است.

محمد احمدی پور خاطر نشان کرد : در 4 سال گذشته به پرورش مدیران کارآفرین و پشتیبان تأکید شده است و اداره کل امور بانوان با همکاری دستگاه های ذیربط نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان همچنین بر پیگیری مجدانه شهرداری های استان برای راه اندازی بازارچه های بانوان برای ارائه تولیدات آنها تأکید کرد و گفت : شهرداری ها موظفند در راستای حمایت از فضای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی نسبت به راه اندازی بازارچه های عرضه ی تولیدات کشاورزی، صنایع دستی بانوان اقدام کنند.

وی گفت : این بازارچه ها باید تا پایان سال تشکیل شود.

محمد احمدی پور گفت : اجرای این طرح ها با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کمک به تأمین معاش و تقویت درآمد خانواده ها می شود.

وی افزود : به تحکیم بنیان خانواده باید در کنار اشتغال بانوان توجه شود.

رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده نیز در این جلسه گفت: کارگره بانوان و خانواده فقط مختص بحث بانوان نبوده و در کنار آن توجه  به مسائل خانواده و کودکان نیز مورد نظر دارد .

ایلنا