به گزارش گیل خبر؛ مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود  در گفت وگو با  ایلنا درباره احتمال ابقای عباس آخوندی در دولت دوازدهم اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته عملکرد وزیر راه و شهرسازی را مثبت می دانیم. وی توانست در دوره تنگنای مالی دولت در بخش حمل و نقل و ترابری اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عملکرد وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم دربخش ریلی بی سابقه بوده است گفت: در حالی که در سال های گذشته متوسط بهره برداری از راه آهن کمتر از 100 کیلومتر بود، در زمان وزارت آخوندی، این رقم به بیش از 250 کیلومتر رسید.

وی ادامه داد: در پنج ماه گذشته اقدامات بی سابقه ای در حوزه ساخت راه آهن انجام شده به طوری که رکورد ریل گذاری در طول تاریخ راه آهن ایران شکست.

همچنین غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت و نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی نیز در گفت و گو با ایلنا  با اشاره به معرفی مجدد علی ربیعی به عنوان وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی، از این مسئله استقبال کرد و گفت: باتوجه به حضور ربیعی در وزارت کار طی چهارسال اخیر، طبیعتاً بررسی سوابق و صلاحیتش بسیار راحت تر از برخی وزرای پیشنهادی است که در دولت یازدهم حضور نداشتند که البته وزیر کار، تنها وزیری نیست که چنین شرایطی دارد.

او با اشاره به برخی نکات مثبت کارنامه چهارساله ربیعی در وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی گفت: واقعیت امر این است که کار در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به خاطر گستردگی امور و نیز این که این وزارتخانه با وضعیت معیشتی مردم به طور مستقیم سر و کار دارد، بسیار دشوار است. جعفرزاده ایمن آبادی در پایان گفت: به نظر می رسد ربیعی بتواند بدون مشکلی خاص از مجلس رای اعتماد بگیرد؛ چرا که فردی دلسوز و تلاشگر است که از همین قشر کارگر برخاسته و متعلق به طبقه مرفه جامعه نبوده و به این دلیل، به خوبی مشکلات کارگران و جامعه کارگری را درک می کند.