به گزارش گیل خبر، مرکز گیلان پس از استعفای مسعود رضاییان از مدیرعاملی ملوان که ٢ هفته قبل و به صورت کتبی در اختیار مدیران باشگاه قرارداده بود، اعضای هیات مدیره ملوان دیروز در بندرانزلی به ریاست احمد دنیامالی جلسه ای برگزار کردند تا درباره مدیر عامل  این باشگاه تعیین تکلیف کنند.
سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی امروز گفت: مسعود رضاییان چند هفته پیش  استعفای خود را در اختیار اعضای هیات مدیره قرارداده بود و تاکید داشت تا بسته شدن تیم، آغاز رقابت های لیگ دسته اول و تعیین مدیرعامل جدید به کارش دهد که همین اتفاق نیز رخ داد.
ناخدا اذرگون افزود: در این جلسه اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات  مسعود رضاییان با استعفای وی موافق کردند.
وی گفت: یکی از  بخش های جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان انتخاب مدیرعامل جدید بود که اعضا به اتفاق آرا مهران نصیری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب کردند.
سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی اعلام کرد: وی یکی از جوانان تحصیلکرده بندرانزلی و مورد قبول خانواده ملوان است که ضمن تحصیل در حوزه مدیریت ورزش، از سابقه حضور در تیم های پایه ای ملوان نیز برخوردار است.
ناخدا اذرگون گفت: اعضای هیات مدیره ملوان تصمیم گرفت فرصت را در اختیار جوانان بومی قرار دهد که از فاکتورهای لازم برای تصدی چنین پستی برخوردار هستند.
مهران نصیری پیش از این به عنوان معاون آکادمی در باشگاه ملوان و عضو هیات علمی و استاد در دانشگاه مشغول به فعالیت بود.
در جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه  ملوان علیرضا کاویانی سرپرست این تیم  نیز حضور داشت که از شرایط آماده سازی، اردوهای برگزار شده، شرایط بازیکنان و کادرفنی و همچنین برنامه های آینده تیم گزارشاتی به اعضای هیات مدیره باشگاه ارائه کرد.
خبرگزاری صدا و سیما