اختصاصی گیل خبر/ این  آتش سوزی صبح امروز ساعت 8:30  در  یک مغازه بلور فروشی در خیابان بحرالعلوم رشت به وقوع پیوست. ۵۷ آتش نشان بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه مدیران ارشد سازمان اتش نشانی با حضور  در محل حادثه موفق به اطفای حریق شدند و از گسترش آن به مغازه های مجاورجلوگیری کردند.

از آنجا که حجم زیاد آتش سوزی در بازار رشت توسط مردم و بازاریان قابل کنترل نبود آتش نشان رشت با تجهیزات کامل نسبت مهار آتش و دود گرفتگی عازم محل حادثه شدند.

در سالهای گذشته ایمنی نامناسب بازار رشت بارها موجبات آتش سوزی را ایجاد کرده است.

همچنین بابک رمضانی در خصوص آتش سوزی در بازار رشت، گفت: آتش سوزی در بازار رشت صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که ۵۷ آتش نشان بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی از ۶ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وی با اشاره به مسیرها و کوچه های تنگ و باریک منتهی به محل حادثه افزود:آتش از داخل و پشت بام دوباب مغازه به هم متصل مشاهده می شد. رمضانی با اشاره به بسته بودن درب های مکان آتش گرفته، ادامه داد: گروهی از آتش نشانان با برش کرکره مغازه از داخل و دو گروه دیگر از دو سمت نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند. وی به شدت شعله های آتش و همجواری با خانه و مغازه هایی با بافت سنتی و سفالین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گروه های اطفایی از چند طرف نسبت به پیشگیری از گسترش و سرایت آتش اقدام کردند. رمضانی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: در این حادثه یکی از آتش نشانان تیم پیشرو از ناحیه پهلو دچار آسیب دیدگی شد که هم اکنون تحت درمان است.