بررسی ترکیب احتمالی سپیدرود ورژن 96؛
۱۳۹۶/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، سایت طرفداری نوشت:  تیم فوتبال سپیدرود رشت دو سال اخیر خود را رویایی پشت سر گذاشت. سرخ پوشان گیلانی با سرمربیگری علی نظر محمدی پس از صعود از لیگ دو به لیگ دسته یک فوتبال کشور، با برنامه ریزی منسجم و البته تکیه بر هواداران متعصب خود، توانستند با کسب نتایجی درخور در لیگ آزادگان، بالاتر از تیم های پر مهره ای چون خونه به خونه بابل و ملوان بندر انزلی بایستند و بدون اینکه مجبور شوند یک سال دیگر در لیگ یک درجا بزنند، اکنون در حال آماده سازی خود برای رویارویی با تیم های حاضر در با کیفیت ترین سطح فوتبال کشور هستند. سپیدرودی ها برای تقویت تیم خود سعی کردند با جذب بازیکنان جوان همچون علی دهقان و بازیکنان باتجربه ای همچون غلامرضا رضایی و مهرداد جماعتی تیمی را ببندند که توان مقابله با تیم های لیگ برتری را داشته باشد.

باید دید آیا تیم سپیدرود در طول فصل برای بقا خواهد جنگید یا شگفتی ساز لیگ هفدهم خواهد بود و یقه غول های لیگ برتری را خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی:

ترکیب سپیدرود رشت

سید محمد حسینی

تمدید قرارداد سید محمد حسینی با سپیدرود رشت

سید محمد حسینی که سابقه حضور با مس کرمان در لیگ برتر را در کارنامه دارد، در سه سال گذشته در سپیدرود حضور داشت و یکی از عوامل موفقیت این تیم برای صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و در نهایت صعود به لیگ برتر بوده است.

حسینی رکورد بهترین پنالتی گیر لیگ دسته اول و بیشترین کلین شیت در لیگ فصل گذشته را از خود بر جای گذشته است و بدون شک گزینه اول علی نظر محمدی در درون دروازه سپیدرود خواهد بود.

نکته عجیب در مورد تمدید قراردادحسینی با باشگاه سپیدرود این است که او قرادادی هم با باشگاه بادران امضا کرده بود ولی در چرخشی جالب قراردادش را با سپیدرود تمدید کرد.

حسین کعبی

تمدید قرارداد حسین کعبی با سپیدرود

مدافع راست ریزنقش و کهنه کار فوتبال کشورمان فصل گذشته را با تیم سپیدرود در لیگ دسته یک گذراند و یکی از عوامل موفقیت این تیم در سال گذشته بود. او یکی از گل های صعود تیم سپیدرود مقابل نساجی را به ثمر رساند و امسال با تمدید قرارداد با این باشگاه فاکتور تجربه را در تیم تحت هدایت نظر محمدی پر رنگ تر کرد.

مهرداد جماعتی

قرارداد مهرداد جماعتی با سپیدرود

این مدافع ۲۷ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان و امید را در کارنامه دارد، یکی از خریدهای بسیار خوب تیم سپیدرود رشت به شمار می رود. جماعتی بیش از هفت سال برای فولاد خوزستان در لیگ برتر به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بسته و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست یافته است. وی نیم فصل به دلیل اختلافاتی از فولاد جدا شد تا به تراکتورسازی برود، اما به سبب عدم اجازه ورود این تیم در بازار نقل و انتقالات نتوانست به تراکتور برود.

جماعتی در سپیدرود باید جای خالی شایان مصلح را که به پرسپولیس تهران رفته، پر کند.

سید هادی موسوی

قرارداد سید هادی موسوی با سپیدرود

این مدافع تنومند که هوادران سپیدرود به او لقب هادی کمپانی داده اند، فصل گذشته ۴ گل برای رشتی ها به ثمر رساند و یکی از نقاط قوت آنها در خط دفاعی بود.

موسوی با سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس به لیگ برتر صعود نمود و با تمدید قرارداد با این تیم برای یک سال دیگر، یکی از ارکان نقشه های تاکتیکی علی نظر محمدی در خط دفاعی تیم سپیدرود خواهد بود. وی یک دوره در سال ۱۳۸۴ نیز به تیم ملی امید دعوت شده است.

سید محسن حسینی

سقرارداد سید محسن حسینی با سپیدرود

مدافع سابق تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد، با تیم سپیدرود رشت در لیگ هفدهم حضور خواهد داشت. حسینی گرچه در خط دفاعی بازی می کند، اما برای تیم هایی که در آن توپ زده، همواره مدافع گلزنی بوده است. او در طول 115 بازی که برای دو تیم نامرده تبریزی به میدان رفت، 12 گل به ثمر رساند که برای یک مدافع آمار قابل قبولی به شمار می رود.

محسن می تواند به همراه سید هادی موسوی سد مستحکمی جلوی دروازه برادرش، سید محمد حسینی ایجاد کند و بی شک با تجربه ای که دارد یکی از مهره های کلیدی نظر محمدی در طول فصل خواهد بود.

میثم تهی دست

تمدید قرارداد میثم تهی دست با سپید رود

میثم تهی دست با تمدید قراردادش با باشگاه سپیدرود برای سومین سال پیاپی در این باشگاه توپ خواهد زد.

تهی دست جوان که زننده ی یکی از سه گل صعود سپیدرود در برابر نساجی بود، از لحاظ فنی یکی از باثبات ترین بازیکنان سپیدرود در فصل گذشته بود که در پست هافبک دفاعی با بازی های قابل قبول خود تا حدود زیادی فضای جلوی مدافعان تیم سپیدرود را در سیطره خود در آورده بود. اگر روند رو به روشد تهی دست امسال هم ادامه داشته باشد، بدون شک او یکی از بازیکنان کلیدی تیم سپیدرود در لیگ هفدهم خواهد بود.

علی دهقان

علی دهقان

علی دهقان گرچه به عنوان سهمیه زیر 23 سال به تیم سپیدرود رشت اضافه شد، اما بازی های درخشان فصل گذشته اش در تیم ایرانجوان بوشهر نشان از کیفیت بالای این بازیکن می دهد که می تواند با تکیه بر نیروی جوانی خود مکمل مناسبی برای میثم تهی دست در جلوی مدافعان باشد.

این جوان بیست و یک ساله در زمان سرمربیگری علی دوستی به مهر به اردوی تیم ملی جوانان ایران نیز دعوت شد و فصل گذشته تقریبا در تمامی بازی های ایرانجوان به میدان رفت و یکی از ستون های این تیم محسوب می شد.

توحید غلامی

قرارداد توحید غلامی با سپیدرود

توحید غلامی یکی دیگر از خریدهای قابل قبول تیم سپیدرود رشت در فصل جدید به شمار می رود که عیار این تیم را حرفه ای تر کرده است. غلامی یکی از بازیسازهای با کیفیت لیگ شانزدهم بود که نقش بسزایی در قهرمانی نفت تهران در جام حذفی داشت.

بازیکن مورد علاقه علی دایی در نفت تهران، در فصل جدید پیراهن تیم سپیدرود رشت را بر تن خواهد کرد و بدون شک گزینه اصلی علی نظر محمدی در پست هافبک بازیساز خواهد بود.

میثم فردوسی

قرارداد میثم فردوسی با سپیدرود

میثم فردوسی هافبک وسط 26 ساله  سپیدرود با تمدید قراداد با باشگاه سپیدرود برای چهارمین سال متوالی در این باشگاه توپ خواهد زد.

این هافبک خلاق سه سال است که به عضویت سپیدرود درآمده و از او نیز می توان به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر یاد کرد.

میعاد یزدانی

قرارداد میعاد یزدانی با سپیدرود

میعاد یزدانی هافبک تهاجمی ریزنقش سابق سپیدرود رشت که حضوری ناموفق در تیم استقلال تهران داشت، پس از یک سال بار دیگر با عقد قراردادی یک ساله به عضویت سپیدرود درآمد.

یزدانی در سال 93 راهی زادگاهش شد و پیراهن سپیدرود را بر تن کرد و در فصل دوم حضورش در این تیم توانست به همراه سرخ پوشان به لیگ دسته یک صعود کند تا یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تیمش در راه صعود باشد، اما باپیوستن به استقلال تهران، فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد تا در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شود و به تیم سابقش بازگردد.

غلامرضا رضایی

قرارداد غلامرضا رضایی با سپیدرود

غلامرضا رضایی یکی دیگر از بازیکنان باتجربه ای است که تیم سپیدرود را در لیگ هفدهم همراهی خواهد کرد.

رضایی سال گذشته فصل خوبی را با سایپا سپری نکرد، امسال اما به تیم سپیدرود رشت پیوست و امیدوارم است بتواند ناکامی های فصل گذشته را تا حدودی جبران کند.

رضایی یک قهرمانی لیگ برتر با فولاد خوزستان و یک قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ برتر با پرسپولیس را در رزومه افتخارات خود دارد. او همچنین ۵۰ بازی ملی با 11 گل زده در کارنامه اش دارد.

نیمکت ذخیره ها

در کنار 11 بازیکنی که در بالا از آن ها یاد شد، بازیکنان دیگری نیز تیم سپیدرود را در لیگ هفدهم همراهی می کنند که مطمئنا می توانند در طول فصل کارایی های زیادی را برای این تیم داشته باشند.

ایمان صادقی، دروازه بان دوم تیم سپیدرود است که تجربه حضور در تیم های پرسپولیس و استیل آذین را دارد و ذخیره مطمئنی برای سید محمد حسینی به حساب می آید. او حتی این توانایی را دارد که با عملکرد درخشانش در تمرینات به عنوان دروازه بان نخست در درون دروازه تیم سپیدرود قرارگیرد.

احمد آهی، هادی تامینی نیز دو مدافع توانمندی هستند که این قابلیت را دارند تا در هر یک از بازی های تیمشان از ابتدا در در ترکیب قرار بگیرند.

عماد میرجوان، میلاد قربان زاده و پویا نزهتی نیز دیگر بازیکنانی هستند که بدون شک علی نظر محمدی از آن ها در طول فصل استفاده های زیادی خواهد کرد.

همچنین سهیل حق شناس، کاپیتان کهنه کار تیم سپیدرود نیز مهاجم خطرناکی محسوب می شود که در مواقع ضروری هم از نظر فنی و هم از نظر روانی و تجربی می تواند به داد تیمش برسد. او این فصل به عنوان بازیکن-مربی در تیم سپیدرود فعالیت خواهد کرد.