به گزارش گیل خبر، امیرتتلو خواننده زیرزمینی مورد علاقه گروهی از جریان های سیاسی این روزها پست های زیادی در توهین به ملی پوشان منتشر می کند.  
فحاشی عجیب امیر تتلو به بازیکن تیم ملی+عکس پست سردار آزمون
 
پس از آنکه سردار آزمون به صحبت های امیر مقصودلو (تتلو) درباره علت قتل آتنا اصلانی واکنش نشان داد ، تتلو با انتشار پستی در اینستاگرام با لحنی عحیب پاسخ این بازیکن جوان تیم ملی را داد.
توهین تتلو به سردار آزمون | امیر تتلو با کلمات توهین آمیز به پست سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال درباه قتل آتنا اصلانی پاسخ داد. توهین امیر تتلو به سردار آزمون با ادبیات چاله میدانی در حالی صورت می گیرد که ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما پس از دیدار با او در جشن کانال خبرگزاری فارس، از تواضع تتلو سخن گفته بود!! تتلو به سردار گفته: خاک بر سرت که تو بازیکن تیم ملّى هستى !! خاک بر سرت !! مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و به توهین امیر تتلو به سردار آزمون واکنش نشان داد، مهدی طارمی در اینستاگرام نوشت: “همونطور که سردار عزیز گفت ما اگه دختر هفت ساله ای رو ببینیم باهاش بازی می کنیم، می گیم و می خندیم که بهش خوش بگذره نه مثل یه آدم نفهم این کار غیراخلاقی رو انجام می دیم، متاسفم برای اون دسته آدمایی که کار آتنای عزیز که هیچ چیزو از زندگی نمی دونه خراب (بی حجابی) قلمداد کردند.” امیرتتلو که بعد از پست سردار آزمون درباره آتنا، به او بی احترامی کرده بود، این بار با حاشیه امنی که از حمایت های سیاسی اخیر برای خود قائل شده است، به مهدی طارمی هم حرف های تندی زده است. باید دید فدراسیون فوتبال در حمایت از شان بازیکنان ملی پرونده ای را علیه این خواننده زیرزمینی باز می کند و خواهان رسیدگی به این توهین ها می شود؟ باشگاه خبرنگاران