به گزارش گیل خبر، امید روانخواه، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید با شرایطی که داریم، به فکر قهرمانی و یا تک رقمی شدن در جدول نیستیم و هدفمان ماندن در لیگ برتر است.

امید روانخواه در خصوص شرایط سپیدرود رشت برای شروع لیگ هفدهم گفت:
ما چهار هفته زودتر از سایر تیم ها تمرینات خود را آغاز کردیم و توانستیم به آمادگی تقریباً کاملی برسیم . امیدوارم بتوانیم با شرایطی که داریم، بازی های خوبی از خود ارائه کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا هدف شما رسیدن به بالای جدول است؟ گفت:
کسی جلوی ما را برای هدفمان نمی گیرد اما با توجه به ساختاری که داریم، نمی توانیم به فکر این باشیم که به قهرمانی و یا تک رقمی شدن در جدول برسیم. ما باید بازی های زیبایی از خود ارائه کنیم تا بتوانیم هم در لیگ بمانیم و هم برای فصل آینده به ثبات لازم دست پیدا کنیم.
مربی سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا قرعه دور رفت برای شما مناسب است یا خیر؟ گفت:
به نظر من راضی کننده است اما ما مجبوریم با همه تیم ها بازی کنیم. تلاش می کنیم تا در بازی های خانگی نتایج لازم را کسب کرده تا در پایان فصل کارمان به اما و اگر کشیده نشود.
روانخواه درباره اینکه از تیم سپیدرود در پایان فصل به عنوان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته یک یاد می شود، گفت:
هر کسی می تواند نظر خود را بدهد و این برای ما قابل احترام است، اما روزی که تیم را تحویل گرفتیم و تمرینات را شروع کردیم، به تنها چیزی که فکر نمی کردیم، سقوط به دسته پایین تر است. ما با نفراتی که جذب کردیم و با تمرینات منظمی که انجام دادیم، خود را برای شروع لیگ آماده کرده ایم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.
وی در خصوص حضور هواداران سپیدرود در ورزشگاه و اینکه آیا آنها نقطه قوت تیم هستند؟ گفت:
واقعاً آنها نقطه قوت سپیدرود هستند، حضور آنها می تواند کمک مؤثری به موفقیت ما در بازی های خانگی داشته باشد؛ هم آنها به فوتبال احتیاج دارند و هم ما به حضور آنها تا بتوانیم در کمک یکدیگر ضامن موفقیت سپیدرود و شاهد حمایت آنها همراه با بازی های خوب از سوی بازیکنان باشیم.
مربی سپیدرود رشت درباره دیدار اول این تیم برابر نفت تهران افزود:
درست است که نفت در شرایط خوبی به سر نمی برد و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. می دانیم که مقابل این تیم فعلاً ناشناخته، بازی سختی خواهیم داشت. اگر می خواهیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم، باید با کارهای گروهی و پرهیز از بازی های انفرادی، مقابل این تیم قرار گرفته و به موفقیت دست پیدا کنیم.   مهر