اگر یکى از اعضاى خانواده هوشنگ ..."> گیل خبر - اخبار گیلان و رشت - باید سوال می کردید سایه کجای این شهر زندگی می کرد! اگر یکى از اعضاى خانواده هوشنگ ..." /> اگر یکى از اعضاى خانواده هوشنگ ..." />
واکنش یلدا ابتهاج به شبهه در اصالت خانه پدری در رشت:
۱۳۹۶/۰۳/۲۸ ۱۹:۴۰ چاپ
dq01_photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۸_۱۸-۱۷-۳۸
به گزارش گیل خبر، یلدا ابتهاج دختر هوشنگ ابتهاج شاعر نام آوازه گیلانی  به اظهارات مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود واکنش نشان داد. وی نوشت: مى گویند:
اگر یکى از اعضاى خانواده هوشنگ ابتهاج بناى منسوب به خانه پدرى را تایید کند، این اداره کل قدم هاى بعدى را براى ثبت این بنابه سرعت بر مى دارد.
مى پرسم:
سوال خانه و مکانى ست که باید ثابت شود آیا خانه پدرى سایه بوده ؟ یا سوال این است که سایه شاعر گیلان و ایران زمین کجاى این شهر زندگى کرده و اولین شعرهایش را سروده؟
جستجوى ما بر چه اساسى ست؟ دنبال ارزش گذاشتن به هویت مان هستیم و یا وارونه آن حاشیه ها را پر رنگ تر کنیم؟ تصویرى در خطه رشت از سایه در قابى به وسعت آیندگان نقش بسته است. در این عصر که با او زیسته ایم کدام را مى جوییم؟ حاشیه این تصویر یا خود تصویر را؟
ثبت خانه اى که سایه را پرورانده و یا عمر در آن گذرانده کار ادارى پیچیده اى نباید باشد همچنان که در همه جاى جهان و ایران ما انجام مى شود.
همیشه غافلیم و تاخیر داریم...
زمان را دریابیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code