ذوالقدر با پیشنهاد معرفی ۳ وزیر از بین خانم ها بیان کرد:
۱۳۹۶/۰۳/۲۸ ۱۲:۴۵ چاپ
به گزارش گیل خبر، سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: درخواست ما از رئیس جمهور این است که از وزرای جوان تر، چابک تر و البته با تجربه، سابقه و تحصیلات مرتبط در کابینه آینده استفاده کنند. ضمن اینکه آقای روحانی برای معرفی وزیر زن در کابینه بعدی نیز قول مساعد داده اند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه سامانه بانک اطلاعاتی در معاونت امور زنان موجود است، سوابق و رزومه کاری زنان قابل دسترس است و یافتن زنان توانمند آسان تر خواهد بود، لذا ما انتظار داریم حداقل سه وزیر زن در کابینه بعدی حضور داشته باشند. از جمله گزینه های پیشنهادی وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم می تواند از بین خانم ها انتخاب شود و ما امیدواریم این فرصت به زنان داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه «۵۰ درصد کابینه دوازدهم نسبت به کابینه فعلی تغییر خواهد کرد» گفت: طبق خبرهایی که ما شنیده ایم احتمالا وزرای خارجه، بهداشت، اقتصاد و اطلاعات در پست های خود ابقاء خواهند شد.

ذوالقدر در پایان حسن یونس سینکی را به عنوان گزینه احتمالی وزارت صنعت، موسوی لاری را به عنوان گزینه احتمالی وزارت کشور و حسین کمالی را به عنوان گزینه احتمالی وزارت کار عنوان کرد.

ایسنا