اسدالله عباسی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:
۱۳۹۶/۰۳/۰۹ ۱۶:۲۶ چاپ
به گزارش گیل خبر، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش  با اشاره به جلسه ظهر امروز شورای سیاست گذاری دو فراکسیون مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی در مجلس، گفت: برخی از اعضای فراکسیون مستقلین در این نشست اعتراف کردند که از لیست امید جداشده اند و امروز در قامت اعضای فراکسیون مستقلین پا به این جلسه گذاشتند اما طیف فکریشان همان جریان امید است.
وی افزود: همچنین در این جلسه اعضای فراکسیون مستقلین نظر بر این داشتند که همچون فراکسیون امید تمامی اعضای هیئت رئیسه به جز گزینه ریاست در صحنه باقی بمانند این درحالی است که ما امروز فکر می کردیم این جلسه بین فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلین است اما آرا و نظرات به نحو دیگری بود.
عباسی تاکید کرد: همچنین در این جلسه اعضای نمایندگان ولایی فرمول سه سه سه را نپذیرفتند و اذعان داشتند که باید تجدید نظری در هیئت رئیسه مجلس رخ دهد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی هیئت رییسه مجلس نیاز به بازنگری دارد، بیان داشت: ما معتقدیم که در سال گذشته از تمامی ظرفیت هیئت رئیسه استفاده نشد و با این حال اگر فراکسیون مستقلین نظر فراکسیون ولایی در مورد داوطلبی شش نماینده را در هیئت رئیسه قبول نکند ما نهایتا اقدام به ارائه یک لیست دوازده نفره مجزا خواهیم کرد.
پاس نیوز