به گزارش گیل خبر، گروهی تلگرامی با نام بردن از هادی نوروزی و مهرداد اولادی، بازیکنان فقید فوتبال ایران در لیست حامیان ورزشی محمدباقر قالیباف گاف عجیبی از خود به جا گذاشتند.

در این لیست که اسامی ورزشکاران برجسته که حمایت خود را از ریاست جمهوری شهردار تهران را اعلام کرده اند نام هادی نوروزی، کاپیتان شماره ۲۴ پرسپولیس که در مهرماه سال ۹۴ درگذشت و همچنین مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که او نیز در سال گذشته درگذشته به عنوان حامیان قالیباف یاد کرده است تا اینچنین جامعه ورزش را در شوک فرو برد.

Capture 146152806499923   خانواده نوروزی تکذیب کردند همسر و خانواده هادی نوروزی در این باره در گفت و گویی گفتند: گویا در کانالهای ستاد انتخاباتی برخی کاندیداها و در لیست اعلام حمایت ورزشکاران نام هادی عزیزمان نیز بعنوان حامی اعلام شده و از انجا که ایشان در قید حیات نیستند تصور می شود که خانواده نوروزی اعلام حمایت کرده اند. در این باره باید بگوییم هادی خدابیامرز  حقیقتا علاقه ای به  مسایل سیاسی نداشت و ما نیز هیچ اعلام حمایتی از کاندیدایی نداشته و نخواهیم داشت ولی امیدواریم این انتخابات با مشارکت هر چه بیشتر مردم و باشکوه برگزار شود. برادر مهرداد اولادی نیز گفت: واقعا تعجب برانگیز است که چنین موضوعی رخ داده و در فضای رسانه ای و مجازی بازتاب بسیار داشته. صراحتا اعلام می داریم هیچ حمایتی از کاندیدایی نداشته ایم. ما همچون مردم در اتنحابات شرکت می کنیم و امیدواریم این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم همراه باشد. photo_2017-05-07_12-32-28 قهرمان کشتی هم تکذیب کرد به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره و برنز المپیک اعلام کرد: تاکنون از هیچ فردی حمایت نکرده ام و اینکه گفته می شود من حامی کاندیدای خاصی هستم را تکذیب می کنم. دارنده مدال نقره جهان خاطرنشان کرد: از تمامی ستادهای تبلیغاتی کاندیدای محترم ریاست جمهوری درخواست دارم بدون هماهنگی و اطلاع، از نام ورزشکاران در لیست خود استفاده و بهره برداری نکنند. فرشاد پیوس فرشاد پیوس: چرا نام مرا قرار دادید؟ فرشاد پیوس، آقای گل سابق فوتبال ایران نیز با ابراز تعجب از قرار گرفتن نامش در این لیست گفت: برخلاف آنچه از برخی ستادهای انتخاباتی اعلام شده است بنده از هیج کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده ام و نمی دانم چرا نام من را در این لیست قرار داده اند. فقط امیدوارم انتخابات در نهایت آرامش و باشکوه هرچه تمام تر و مشارکت هر چه بیشتر مردم برگزار شود و ان شاالله شاهد سربلندی ایران اسلامی باشیم. آزادانی نصر آزادانی: حامی تیم ملی تکواندو هستم! قهرمان تکواندو آسیا این لیست را خیالی دانست و به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: از کسی حمایت نکرده ام و در این لیست خیالی اسم من را جای داده اند. از حمایت کسی سخنی به زبان نیاورده ام و حامی تیم ملی تکواندو هستم.   رضایی علی رضا رضایی: حامی شخصی نیستم دارنده مدال نقره سنگین وزن المپیک اعلام کرد: تاکنون از هیچ فردی حمایت نکرده ام و اینکه گفته می شود من حامی کاندیدای خاصی هستم را تکذیب می کنم.
ایلنا