به گزارش گیل خبر، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان عصر روز گذشته در مسجد امام صادق زرجوب شهرستان رشت امنیت را لازمه توسعه و پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: وجود امنیت اقشار مختلف جامعه را با آرامش و آسایش مواجه می کند.(گزارش تصویری)
وی با تاکید براینکه ما امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: نباید با عملکرد خود خون شهدا را ضایع کنیم.
سردار میرحیدری با تصریح براینکه مردم نقش اول حفظ امنیت را ایفا می کنند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حفظ امنیت و اقتدار پیشتاز بوده اند.
رئیس پلیس گیلان با یادآوری اینکه هر جا ظلمی برخیزد جوانان ظلم ستیز ایران اسلامی با آن مقابله می کند، خاطرنشان کرد: امنیت یکی از ارمغان های ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید به درستی حفظ شود.
این مقام ارشد انتظامی ایجاد شکاف در بین مسلمین را یکی از اهداف مهم دشمنان بیان کرد و ادامه داد: مردم باید با هوشیاری، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی با اشاره به اینکه نباید جریان های انقلابی و ارزشی کشور با شیطنت دشمن مقابل یکدیگر قرار بگیرند، متذکرشد: انتخابات یکی از عرصه های ارزشمندی است که مردم باید در پرشور و بهتر برگزار شدن آن تلاش کنند.
سردار میرحیدری با تصریح براینکه حرکت ما باید به نحوی باشد که خواسته های الهی و انقلابی تحقق پیدا کند، اضافه کرد: شهدای ما دنبال جا و مقام نبوده و برای رضایت خداوند جانسپاری کردند.
فرمانده انتظامی گیلان این استان را یکی از امن ترین استان های کشور دانست و افزود: امنیت استان با همکاری مردم و تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی پدید آمده است.
وی مردم را مهم ترین نقش آفرین عرصه حفظ امنیت بیان کرد و ادامه داد: مردم یکی از سرمایه های نیروی انتظامی هستند.
وی پلیس را خادم مردم خواند و اظهار کرد: پلیس باید از ضایع شدن حقوق و امنیت و آرامش مردم جلوگیری کند.
این مقام مسئول فضای مجازی را یکی از معضلات بروز جامعه دانست و گفت: فضای مجازی خط مقدم دشمن در جنگ نرم شده است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با یادآوری اینکه حضور در جمع مردم و نمازگزاران مساجد اطلاعات ما را از کمیت ها و کیفیت ها بیشتر می کند، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف پلیس، جلب رضایت مردم است.
ایکنا