مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد؛
۱۳۹۶/۰۱/۱۹ ۱۰:۰۷ چاپ
احداث بزرگ ترین اسکله گردشگری دریای خزر در انزلی
به گزارش گیل خبر، رضا مسرور امروز در بندر انزلی با اشاره به اهمیت گردشگری دریایی اظهار کرد: مجتمع بندری کاسپین با 22 پست اسکله با ظرفیت سالانه 15 میلیون تن احداث می شود و دو پست اسکله آن در سفر رئیس جمهور به گیلان افتتاح شده است.

وی به آغاز عملیات اجرایی احداث اسکله مارینا به عنوان بزرگ ترین اسکله گردشگری دریای خزر در مجتمع بندری کاسپین در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و افزود: احداث بزرگ ترین آکواریوم و باغ خزندگان با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در منطقه آزاد انزلی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه اسکله مارینا مجتمع گردشگری دریایی است، تصریح کرد: مجتمع مذکور دارای بخش های اسکله قایقرانی تفریحی، هتل، رستوران دریایی، مرکز ورزش های دریایی، امکانات تفریحی مرتبط با ساحل و دریا است.

مسرور، اسکله های افتتاح شده در مجتمع بندری کاسپین را دارای 175 طول خواند و بیان کرد: یک پست اسکله بندر مذکور تجاری محسوب می شود و با سرمایه گذاری مستقیم سازمان منطقه آزاد انزلی افتتاح شده ضمن اینکه اسکله نفتی دلفین با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

مسرور از سرمایه گذاری 700 میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد انزلی برای احداث مجتمع بندری کاسپین خبر داد و گفت: بخش خصوصی حدود 300 میلیارد تومان در مجتمع بندری کاسپین سرمایه گذاری کرده است.

فارس