از ۲۴ تا ۲۹ فروردین؛
۱۳۹۶/۰۱/۱۵ ۱۱:۵۸ چاپ
به گزارش گیل خبر، کارگردان نمایش «اسم» گفت: از ۲۴ تا ۲۹ فروردین نمایش «اسم» در سالن خاتم الانبیاء شهر رشت اجرا می شود که در گروه بازیگران هم نسبت به آنچه در تهران اجرا شد، تغییراتی خواهیم داشت.

به گفته وی، حسن معجونی، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، لیلی رشیدی و بهدخت ولیان در این نمایش بازی می کنند که البته پیش از این عباس جمالی و داریوش موفق هم در آن حضور داشتند.

رشیدی با اشاره به اینکه سال گذشته «اسم» را در شهر شیراز اجرا کرده بود، افزود: اتفاق خوبی است که نمایش هایی که در تهران اجرا می شوند در شهرهای دیگر هم به صحنه روند و من از این مسئله استقبال می کنم چون با طیف متفاوتی از تماشاگر روبرو می شویم و اگرچه این کار با سختی هایی به ویژه در بخش مالی روبرو است اما شیرینی و لذت خود را دارد.

او با بیان اینکه برای اجرای نمایش در رشت درخواستی از سوی این شهر مطرح شده بود، گفت: در صورت امکان علاقه مند هستم نمایش را در شهرهای دیگر هم اجرا کنم اما این کار مستلزم آن است که تقاضایی وجود داشته باشد و همکاری لازم هم با گروه تهرانی برای اجرا وجود داشته باشد.

متن نمایش «اسم» توسط ماتیو دولا پورت و الکساندر دولا پتو میر نوشته شده و مترجم آن شهلا حائری است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است:«نام گذاری برای کودکی که به دنیا نیامده در یک مهمانی ، باعث برملا شدن رازهای خانوادگی می شود.» ایسنا