سال 95 کسری بودجه نداشتیم/با تمام محدودیت ها ،دولت توانست یارانه ها را به موقع به حساب مردم واریز کند/استاندار گیلان از استانداران موفق دولت است

به گزارش گیل خبر /دکتر نوبخت در این دیدار با اشاره به اینکه گیلان از لحاظ مدیریتى جزء استان هاى با طراز بالاى کشور محسوب مى شود گفت: به مدیران استان تبریک مى گویم که استاندار شما از استانداران موفق  در دولت است و بخوبى سیاست هاى دولت تدبیر و امید را در استان اجرا مى کند.

وى با اشاره به تحقق بودجه ى سال ٩٥ گفت: سال گذشته دولت با کسرى بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهاى نفتى، مالیاتى و حقوق گمرگى و واگذارى دارایى هاى مالى و اوراق محقق شد.

سخنگوى دولت افزود: دولت در حالى سال گذشته را بدون کسرى به پایان برد که عده اى در ابتداى سال پیش بینى مى کردند که کسرى داشته باشیم.

دکتر نوبخت گفت: در سال ٩٥ چهل هزار میلیارد تومان بودجه ى عمرانى در کشور توزیع شد که ٣هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینى ابتداى سال بود.

وى ادامه داد: با هر محدودیتى که بود، دولت توانست یارانه ها را به موقع به حساب مردم واریز کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خوشبختانه دولت در بخش درآمد هاى مالیاتى نیز به خوبى عمل ﻛﺮﺩ و با دریافت ٨٤ هزار میلیارد تومان مالیات، چهار هزار میلیارد تومان بیشتر از پیش بینى ابتداى سال عمل شد.

[gallery link="none" ids="259738,259734,259732,259733,259736,259739"]