به گزارش گیل خبر، شاهرخ یوسف زاده چابک شامگاه سه شنبه افزود: از این تعداد 12 نفر توسط اورژانس 115 گیلان درمان سرپایی شدند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده است. وی اظهار داشت: 36 نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال نیز خودشان و توسط خانواده ها برای درمان به بیمارستان های استان گیلان مراجعه کردند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان بیان داشت: بیشترین مصدومیت نیز از ناحیه دست و سوختگی است.
همچنین مدیرعامل آتش نشانی رشت از انجام 28 عملیات ویژه چهارشنبه آخر سال توسط آتش نشانان کلانشهر رشت خبر داد.
 بابک رمضانی شامگاه سه شنبه افزود: از این تعداد عملیات ها، 22 مورد مربوط به آتش گرفتن ضایعات به جا مانده از جشن های چهارشنبه آخر سال بوده که آتش نشانان با حضور در محل های مختلف، برای خاموش کردن آنها اقدام کردند. وی اظهار داشت: بقیه عملیات ها نیز مربوط به آتش گرفتن شش واحد مسکونی (سایبان های جلوی منازل مسکونی) که به دلیل هوا کردن بالن آرزو بوده که با اقدام بموقع آتش نشانان، برای مهار آتش اقدام شد و خسارات جزئی است.
گفتنی است حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته در گیلان، 106 مصدوم و یک فوتی ( پسر 16 ساله در رشت) بر جا گذاشت که 25 نفر از مصدومان توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در بیمارستان بستری شدند و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند. بیشترین ماده انفجاری ترقه و بیشترین نوع آسیب نیز سوختگی بوده است. ایرنا