به گزارش گروه دریافت گیل خبر، محمدحسین اصغریان روز دوشنبه در همایش شوراها و دهیاران شهرستان املش با عنوان نقش شوراها در حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: اطمینان بخشی به مردم در برگزاری انتخابات سالم ، از مهمترین وظایف مسئولان نظام، فرمانداران، شوراها و دهیاران است.

وی ادامه داد: اصل رأی دادن یعنی تایید نظام اسلامی و این مهم زمانی رخ می دهد که حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های اخذ رأی داشته باشیم.

وی افزود: باید به مردم اطمینان دهیم که پاسدار رأی آنها هستیم، بنابراین همه اقشار بخصوص قشر تحصیل کرده می توانند در تشویق و هدایت مردم موثر باشند و حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق می شود.

اصغریان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذارید بین دولت و مردم فاصله و جدایی ایجاد شود، افزود: هرکس در هر جایگاه و مقامی به دنبال فاصله انداختن بین دولت و نظام باشد، خائن است و مورد تایید ولایت فقیه نیست.

وی با تشریح عملکرد دولت ها در نظام اسلامی ایران و همچنین عملکرد دولت یازدهم گفت: همه دولت ها در نظام اسلامی و در پیشبرد اهداف کشور، خدماتی داشته اند ولی دولت کنونی در بخش نفت و گاز بخصوص برداشت گاز از منطقه پارس جنوبی، مهمترین جهش های اقتصادی را رقم زده است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش سلامت، تحولی عظیم را شاهد بودیم که میزان پرداختی هزینه های درمان برای روستاییان به ۳ درصد و مردم شهر به ۶ درصد کاهش یافته است.

به گفته اصغریان، در بخش مسکن مهر که ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در تعهد دولت بود، در همین دولت ۴۰هزار مسکن مهر اتمام و تحویل مردم شده، البته تحولات و پیشرفت ها در گازرسانی و آبرسانی به مردم در دولت تدبیر و امید نیز چشمگیر بوده است.

وی برجام را اقدام عاقلانه همه مسئولان نظام در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ذکر و اضافه کرد: ایران تنها کشوری بود که توانست با تدبیر و عقلانیت، از ذیل فصل ۷ شورای امنیت سازمان ملل متحد خارج شود و اجماع جهانی استکبار را در هم شکند و تحریم ها را فرو ریزد.

معاون استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اینکه ما امروز به راحتی می توانیم نفت خود را در بازارها به فروش برسانیم و اینکه در وارد کردن کالایی، هزینه های چند برابری را متحمل نشویم و کالاهای کشور خود را در بازارهای جهانی به آسانی به فروش برسانیم، همه از موفقیت های ناشی از برتری ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای است.

وی با انتقاد از برخی افراد که به دلیل منافع شخصی، حزبی یا … قصد خدشه دار کردن خدمات نظام را دارند، گفت: اجازه نمی دهیم که این هدف آنها محقق شود چراکه مردم به خوبی می دانند که نظام برای آنها کار کرده و در حال کارکردن نیز هست، ما اجازه نمی دهیم عده ای به بهانه اهانت به دولت به نظام اسلامی خدشه وارد کنند.

اصغریان تنها نقطه اتکای نظام را وحدت مردم بیان کرد و افزود: تا زمانیکه وحدت بین مردم و مسئولان وجود دارد، هیچ بهانه جویی برای دشمن ایجاد نخواهد شد تا صدمه ای به ما وارد سازد.