توسط حوزه کوثر بسیج خواهران رضوانشهر:
۱۳۹۵/۱۱/۰۷ ۰۹:۲۹ چاپ
به گزارش گیل خبر، آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران رضوانشهر در گفت وگویی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته اند.

وی افزود: زنان در تمام زمینه های تربیتی، اجتماعی- سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه حضور فعال داشته و در طی دفاع مقدس، به عنوان نیمی از پیکر اجتماعی نقش مؤثری ایفا کردند.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران رضوانشهر با اشاره به اینکه زنان باید قدر خود را بدانند که چه گوهر گرانبهایی هستند، گفت: بانوان باید حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را الگوی رفتاری و کرداری خویش قرار دهند.

محمدی با بیان اینکه در عصر حاضر زنان با حفظ عفت و حجاب خود می توانند از خون بیش از 230هزار شهید تقدیم شده به انقلاب و جنگ تحمیلی پاسداری کنند، تصریح کرد: شهدای زن ایرانی سنبل تمام زنان عالم و بهترین الگو برای بانوان جامعه ما هستند.

وی با اشاره به اینکه یادواره iهفت هزار شهیده  زن کشور و 33 شهیده زن استان گیلان در مصلی امام خامنه ای رضوانشهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم سردار حق بین، فرمانده لشکر 16 سپاه قدس گیلان و با روایتگری محمد لطیفی است که روز سه شنبه(19بهمن) برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان