به گزارش گیل خبر، مسعود رهنما، در خصوص شایعاتی که مبنی بر مهندسی انتخابات فدراسیون کاراته از سوی وزارت ورزش و جوانان شنیده می شود، اظهار داشت:  قبول دارم اشتباهاتی در معرفی اعضای مجمع صورت گرفته است و جامعه کاراته نیز به خوبی واکنش نشان داده است. اما شان وزارت و وزیر ورزش بالاتر از این است که بخواهند انتخابات یک فدراسیون به خصوص فدراسیون کاراته که انتظار می رود در المپیک آینده مدال کسب کند را مهندسی کنند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اشتباهات معرفی اعضای مجمع فدراسیون کاراته از سوی فدراسیون صورت گرفته است. من این روزها خبرهای را خواندم که گروهی آگاهانه در دل اعضای مجمع و روسای هیات ها دلهره ایجاد می کنند که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات پشت آنها است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: این دوستان دستشان رو شده است . من به عنوان یکی از مدیرانی میانی وزارت ورزش اعلام می کنم اگر قرار بود مهندسی صورت بگیرد قطعا با شخص خودم من به عنوان مدیر میانی تماس می گرفتند. در وزارت قبلی ورزش و جوانان در این خصوص با من تماس گرفته و تهدیدم کردم اما در وزارت ورزش و جوانان فعلی همچین موضوعی را تکذیب می کنم.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: اعضای مجمع در روز انتخابات با خیال راحت در مجمع شرکت کنند و به هرکسی دوست دارند رای بدهند و متاثر از این شایعات نباشند.  دست گروهی که این شایعات را پخش کرده است به خوبی رو شده است . من فکر می کنم برآیند نظر جامعه کاراته به سمتی پیش خواهد رفت که اتفاقی خوبی در کاراته ایران بیفتد.

نسیم آنلاین