به گزارش گیل خبر به نقل از سینما دیلی ، در حالی که سعید سالارزهی (مالک جناب خان ) از دغدغه های فرهنگی اش برای این عروسک گفته بود و از تبدیل شدن این عروسک به کارکتری متملق ابراز نگرانی کرده بود ، نخستین استفاده او از این عروسک بعد از جدایی از خندوانه تبلیغات اتوبوسی است ! این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعه کشی های این محصول است . بعید است شرکت مذکور به طور خودسر از عروسک جناب خان استفاده کرده باشد و باید دید توضیح سعید سالار زهی در مورد نحوه استفاده از این عروسک چیست .
همچنین شنیده می شود وضعیت فیلم سینمایی جناب خان با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بن بست قرار گرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان را داشته با مخالفت اسپانسرهای فیلم مواجه شده و آنها در شرایط فعلی از سرمایه گذاری روی فیلم جناب خان منصرف شده اند .