استاندار گیلان در دیدار با خانواده های معظم شهدا :
۱۳۹۵/۱۰/۰۹ ۱۳:۵۷ چاپ

به گزارش گروه دریافت گیل خبر، دکتر محمدعلی نجفی با بیان اینکه اندیشه های رهبر معظم انقلاب همانند اندیشه های امام راحل است گفت : بسیار خرسند هستیم که در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به دیدار خانواده ی شهدا آمده ایم و با آرمان های بزرگ آنان تجدید میثاق می کنیم.

وی با بیان اینکه هشتم و نهم دی روز وحدت ایران اسلامی است گفت : در این روزها ملت ایران در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و ارزش های اسلامی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه همه ی ما و دولتمردان افتخار داریم تا سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم گفت : از خانواده ی شهدا می خواهیم ما را دعا کنند تا بتوانیم در خدمت به مردم موفق باشیم.

استاندار گیلان ادامه داد : کاستی ها، زیاد و امکانات اعتباری ما محدود است اما تمام تلاش دولت بر این است تا در  انجام وظایف خود در قبال جامعه بپردازد.

دکتر نجفی با بیان اینکه عظمت کار شهدا بسیار بالا است گفت : شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در راه دفاع از استقلال ملی و هویت اسلامی کشورمان در راستای اندیشه های بلند امام خمینی (ره) قدم برداشتند.

دکتر نجفی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای مدافع حرم افزود : حضور این شهدا در فراتر از مرزهای کشور با هدف وظایف مستشاری و براساس معرفت اسلامی بوده است.

وی همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا گفت : باید از روحیه ی ایثار ، از خود گذشتگی و اخلاق مداری این خانواده ها درس بگیریم.

استاندار گیلان همچنین با حضور در گلزار شهدای بخش سنگر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

شهید جلیل محمدیان در سن 19 سالگی در عملیات والفجر 8 در محل اروندرود،  شهید محسن محمدیان در سن 26 سالگی در مناطق عملیاتی غرب کشور و شهید علی پیروی نیز در سن 19 سالگی در جزیره مجنون در عملیات بدر به شهادت رسیدند.