فرمانده نیروی انتظامی گیلان؛
۱۳۹۵/۰۹/۱۶ ۱۴:۰۴ چاپ
به گزارش گیل خبر، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در جمع کارکنان انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تشویق و ترغیب کارکنان به موضوع تحقیق و پژوهش، اظهار کرد: یقینا علم مایه اقتدار و مطالعه و پژوهش کلید دست یابی به علم برتر است.
وی با بیان اینکه پلیس موفق پلیسی است که آراسته به سلاح علم و تقوا باشد، افزود: جامعه ای سعادتمند می شود که تزکیه و تعلیم را سرلوحه رشد و تعالی خود بسازد.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه در دنیای امروز دانایی یکی از محورها و شاخص های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می رود، گفت: صلابت و اقتدار جامعه امروزی در گرو پژوهش علمی می باشد.
وی بهترین راهکارهای ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه های زندگی و جامعه را تحقیقات علمی دانست و گفت: پژوهش های علمی محورهای اساسی و ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می آیند.
رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه پویایی و نشاط جامعه در گرو دانش محور کردن امورات می باشد، ادامه داد: نیروی انتظامی یک مجموعه دانش محور است و سعی و تلاش دارد که به روش علمی ماموریت های سازمانی را دنبال و اجرا نماید.
میرحیدری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای پیشرفت در اهداف و ماموریت های خود از وجود دانشمندان و فرهیختگان بهره می برد بر انجام تمامی ماموریت های پلیس بر اساس پژوهش علمی تاکید کرد.
این مقام ارشد انتظامی استان، پلیس گیلان را از پلیس های متعهد و دانش محور دانست و افزود: استفاده بهینه از علم و تکنولوژی در همه ماموریت ها یقینا از عوامل موثر در موفقیت کارها خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پلیس گیلان ۴۴۴ شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده است، متذکرشد: نیروی انتظامی جایگاه بالایی در بین مردم دارد که باید با عملکرد مناسب و قانونی این جایگاه را تعالی ببخشد.
این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه نحوه برخورد پلیس با مجرمان و متخلفان باید قانونی و قاطعانه باشد، ادامه داد: اخلاق و برخورد مناسب پلیس در مقابل ناهنجاری ها، بر اقتدار پلیس می افزاید.