به گزارش گیل خبر، ساعت 20 پنج شنبه 11 آذرماه قاضی مهرطلب، رئیس حوزه قضایی رودبار قصران با تماس مأموران کلانتری 162 فشم از قتل پسری نوجوان با خبر و در محل حاضر شد. پدر مقتول که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، توضیح داد:پسرم زین الدین که 18 ساله بود از مدتی قبل در خانه ای مجردی نزدیکی خانه مان زندگی می کرد و بچه های فامیل به خانه او رفت و آمد داشتند.
 
 قبل از حادثه چند بار با تلفن همراه او تماس گرفتم، اما جواب نداد. لحظاتی قبل وقتی وارد خانه او شدم، دیدم که در اتاق پذیرایی افتاده و چاقویی به سینه اش وارد شده است.
پس از آن، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی مأمور رسیدگی به پرونده شدند. آنها در بررسی صحنه جرم متوجه یک کفش کتانی شدند که تصور می شد متعلق به زین الدین باشد، اما پدر مقتول گفت که صاحب کفش را نمی شناسد.
 کارآگاهان احتمال دادند که قاتل پس از وقوع حادثه با عجله محل را ترک کرده و کفش هایش را جا گذاشته است. تحقیقات میدانی برای شناسایی صاحب کتانی ها به جریان افتاده و چند نفر از همسایه ها به پلیس گفتند که پسر پابرهنه ای را هنگام فرار از محل حادثه دیده اند.
مشخصاتی که از این فرد در اختیار پلیس قرار گرفت، حکایت از این داشت که او کسی نیست جز حجت، پسر دایی 18 ساله مقتول. کارآگاهان سرانجام حجت را ساعت سه بامداد روز جمعه در منطقه گیلاوند بازداشت کردند.
  پسر 18 ساله در اولین بازجویی ها به قتل پسرعمه اش اعتراف کرد، اما درباره انگیزه آن سکوت کرد. او در توضیح قتل گفت: لحظاتی قبل از حادثه از طریق لوله گاز خودم را به بالکن خانه زین الدین رساندم. او روی زمین دراز کشیده بود و داشت تلویزیون تماشا می کرد. با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم، چند ضربه به او زدم و به سرعت از آنجا فرار کردم.
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان است.
جوان