مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد:
۱۳۹۵/۰۸/۰۲ ۱۶:۳۷ چاپ

به گزارش گیل خبر، «طهمورث لاهوتی» با اشاره به آماده سازی و تجهیز زیرساخت های مورد نیاز برای احداث واحدهای صنعتی جدید گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون، 457 واحد صنعتی جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به مرحله تولید و بهره برداری رسیده اند.

وی با ابراز خرسندی از رشد و توسعه سرمایه گذاری های صنعتی و رشد 31 درصدی ایجاد اشتغال نسبت به سه سال گذشته، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این واحدها براساس پروانه بهره برداری صادر شده، بیش از 7900 شغل جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان ایجاد شده است.

لاهوتی با اشاره به دستاوردهای موفق صنعت گیلان در سه سال اخیر، از سرمایه گذاری بیش از 4 هزار و 140میلیارد ریالی در راه اندازی و آغاز به تولید این واحدها، در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و افزود: بخشی از این سرمایه گذاری ها توسط بخش خصوصی و بخشی دیگر با همکاری بانک ها و ارائه تسهیلات محقق شده است.

وی تصریح کرد: تا پیش از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، 339 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 4300 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر در استان به مرحله بهره برداری رسیده بودند و میزان اشتغال آن ها، 6000 نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مجدد 78 واحد صنعتی غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی یادآور شد: با حمایت های مختلف مشاوره ای، پرداخت تسهیلات و کمک های اداری، 78 واحد صنعتی طی سه سال اخیر مجدداً به چرخه تولید بازگشتند.

ایسنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code