فرمانده پلیس راه گیلان:
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ ۱۱:۰۷ چاپ

به گزارش گیل خبر، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده های استان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه تنها محور جاده قدیم قزوین ـ رشت مسدود است، تصریح کرد: این محور به دلیل عملیات اجرایی خاکبرداری آزاد راه قزوین ـ رشت در محدوده خروجی تونل منجیل از ساعت 9.40 تا 11 صبح و 15 تا 16.30 امروز تا چهارشنبه و روزهای جمعه از ساعت 6 تا 8 صبح مسدود است.

فرمانده پلیس راه گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی در محورهای این استان گفت: مهر ماه برای استان پرحادثه بود و امیدواریم آبان ماه حادثه رانندگی رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه حوادث رانندگی بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به حقوق سایرین رخ می دهد، گفت: تخلف در رانندگی انسان را به خطر نزدیک می کند.

رستگار تخلف در رانندگی را موجب افزایش بروز حادثه دانست و خاطرنشان کرد: در برخی موارد این حوادث جبران ناپذیر است.

وی ضرورت استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت را ضرورت خواند و گفت: عدم استفاده از کلاه ایمنی تلفات ناشی از تصادفات این وسیله نقلیه را افزایش می دهد.

فرمانده پلیس راه گیلان به بارندگی هوای این استان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تداوم بارندگی در استان، سطح جاده ها لغزنده بوده و رانندگان با رعایت حق تقدم رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

فارس