نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
۱۳۹۵/۰۷/۱۹ ۱۲:۴۹ چاپ

به گزارش گیل خبر، آیت الله رضا رمضانی امروز با اشاره به اینکه قوی ترین نهادهای مردمی به لحاظ فهم سیاسی و قدرت اجتماعی پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب در ایران اسلامی ایجاد شده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بهترین و فهیم ترین مردم را دارد.

وی به حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس مردم شرکت کردند و اکنون در بیرون از مرزها بهترین ها را برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب تقدیم کردیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه زندگی تمام شهدای مدافع حرم با معنا و دارای مفهوم است، تصریح کرد: مردم در هر عرصه ای لازم بود کوتاه نیامدند و سرمایه گذاری کردند.

رمضانی متذکر شد: اگر به مردم اطمینان بیشتری داده شود تمام سرمایه مالی خود را به دولت و نظام عرضه می کنند تا کشور به لحاظ مالی و اقتصادی بتواند بین کشورهای اسلامی و دنیا به عنوان الگو و نمونه مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بهترین سرمایه های انسانی خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، بیان کرد: برخی از خانواده ها هفت شهید تقدیم نظام اسلامی کردند و به این شهدا افتخار می کنند.

*حفظ انقلاب اسلامی پاسداشت عاشورا است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر پاسداشت مقام شهدا تأکید کرد و گفت: اگر می خواهیم نهضت، آموزه ها و مفاهیم کربلا حفظ شود باید انقلاب اسلامی، این امانت بزرگ که به ما سپرده شده است، را حفظ کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه عاشورا یک امانت بزرگ است، خاطرنشان کرد: جایگاه و شأن عاشورا باید حفظ شده و به نسل های بعدی منتقل شود.

وی، انقلاب اسلامی را بزرگ ترین امانت توصیف کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی با سختی، ریخته شدن پاک ترین خون ها و بهترین آموزه ها در حوزه عدالت، اخلاق و ... تحقق پیدا کرده و نباید لحظه ای از این دیپلماسی برگشت داشته باشیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر ایستادگی و مقابله مقتدرانه با نفوذ دشمن، اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید مد نظر مسؤولان و مردم باشد.

*ولایت پذیری مسیر نجات کشور

رمضانی، ولایت پذیری را راهکار و مسیر نجات کشور عنوان کرد و افزود: هر جا ولایت پذیری ضربه خورده، در آنجا آسیب دیدیم.

وی با بیان اینکه در رابطه با امام علی (ع) و امام حسین (ع) به ولایت پذیری ضربه وارد شده است، تصریح کرد: در کربلا امر مذکور اتفاق افتاده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ایران اسلامی را دارای سرمایه های انسانی بسیار خواند و بیان کرد: تکیه گاه مسؤولان باید ملت و فهم از شعارهای انقلاب باشد.

رمضانی بر دوری مسؤولان از اشرافی گری و تجمل گرایی تأکید کرد و گفت: اگر مردم عدالت و ساده زیستی بین مسؤولان را مشاهده کنند همراهی بیشتری انجام می دهند و به پیروزی می رسیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری الگوی شیعیان، مسلمانان و غیر مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: امر مذکور به واسطه قوت و اقتدار فکری تحقیق پیدا کرده و تبدیل به گفتمان بین المللی شده است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان بر حفظ گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی بر گرفته از نهضت عاشورا است.

رمضانی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری ارائه شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی شعاعی از گفتمان کربلا بوده که در ادامه غدیر تحقق پیدا کرده است.

وی، خواستار تلقی و القای صحیح پیام های انقلاب اسلامی به نسل امروز جامعه شد و گفت: اجازه نمی دهیم انقلاب اسلامی به نامحرمان سپرده شده و برای حفظ آن کفن می پوشیم.

فارس