به گزارش گروه دریافت گیل خبر، رئیس شورای شهر روز آتش نشانی و ایمنی را به همه کارکنان سازمان آتش نشانی، بخصوص نیروهای امداد و نجات تبریک گفت.

مسعود کاظمی ضمن تقدیر از جانفشانی ها و ایثارگریهای نیروهای آتش نشانی تصریح کرد: همکاران ما در بخش امداد و نجات سازمان آتش نشانی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و همواره مراقب ایمنی و آسایش شهروندان هستند.

وی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای نیروهای آتش نشانی شهرباران تاکید کرد: هفتم مهر ماه فرصتی است تا قدردان زحمات تک تک این عزیزان باشیم.

پیام مظفر نیکومنش

مظفر نیکومنش نائب رئیس شورای شهر رشت هم طی پیامی این روز به خانواده آتش نشانان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
روز آتش نشان، روز تجلیل و پاسداشت مردانی است که از جنس ایثار، شهامت و شهادت اند ، فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتشِ سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.
آری این آتش نشانان هستند که واژه های هراس و دلهره در برابر بیباکی شان رنگ باخته است. اینان، قهرمانان بی نام و نشان هر جامعه انسانی هستند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ۷ مهرماه روزآتش نشانی و ایمنی  را بر آتش نشانان جان برکف ایران اسلامی به ویژه همکاران گرامیمان در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تبریک عرض می نمایم.
مظفر نیکومنش نودهی
نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت
تبریک فاطمه شیرزاد
فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت نیز  با اشاره به نامگذاری هفتم مهر ماه به نام «آتش نشانی و ایمنی» این روز را به آتش نشانان تبریک گفت.
عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: هفتم مهر بهانه ای است تا تقدیر کنیم از ایثارگرانی که در راه حفظ و جان و مال ما از جان خود می گذرند تا ما در آسایش و آرامش باشیم. شیرزاد تصریح کرد: هفتم مهر ماه را روز تجلی ایثار, شجاعت, عشق و مهربانی دانست و با تبریک این روز به دریادلان آتش نشان یادآور شد: یاد و شهدای آتش نشان را گرامی داریم و از خانواده های آتش نشان که همواره یار و یاور آتش نشانان هستند تقدیر می کنیم.
وی در پایان ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث را نیز یک وظیفه همگانی دانست که انشاالله مورد توجه قرار گیرد.