دفاعیات دکتر روحانی در سازمان ملل را با دفاعیات سال های گذشته مقایسه کنیم به بزرگی کار پی خواهیم برد/ خوشحالیم که نماینده  ما در سازمان های بین اللمللی مقام مردم عزیز کشورمان را حفظ می کند

به گزارش گروه دریافت گیل خبر،  این مدارس در قالب 15 کلاس درس با هزینه 30 میلیارد ریال در روستاها ی چوبر ، چکوسر شفت و بخش چابکسر بامشارکت 50 درصدی بنیاد برکت و منابع استانی ساخته شده است.

 دکتر محمدعلی نجفی در آیین افتتاح این پروژه ها در چوبر با اشاره به توفیقات استان در بخش آموزش و پرورش اظهار داشت : معلمین پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در چوبر اظهار داشت : خیلی خوشحالم که بار دیگر به بهانه افتتاح مدرسه فرصت حضور در فضای تعلیم و تربیت برای ما مهیا گردید.

استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و نام شهدای فرهنگی و دانش آموز و شهدای مدافع حرم افزود : اکنون رزمندگان عزیزمان برای دفاع از اسلام و حرمین و جلوگیری از نفوذ دشمن به کشورمان  ایثار و فداکاری می کنند.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور مدیران در مراسم بازگشایی مدارس اظهار داشت : هدف از حضور مدیران این است که آنان نیز همانند شما دانش آموزان عزیز پشت این میزها مشغول به تحصیل بوده و از جمع شما نیز کسانی عهده دار این مسئولیت ها خواهند شد.

دکتر محمدعلی نجفی با بیان اینکه الحمدا... فرمانداران، مدیران کل و خادمین این مردم اکنون در فضای همدلی، همراهی، همیاری و همزبانی در حال تلاش و فعالیت هستند افزود : فضای گیلان متأثر از آرامشی که در کشور حاکم است با اندیشه و هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب و حضور تلاشگران شما در دولت تدبیر و امید بویژه دکتر روحانی فضای مثبت و در حال رشد و توسعه است.

استاندار گیلان به دفاع قهرمانانه دکتر روحانی از اندیشه های عالی کشورمان در سازمان ملل اشاره کرد و گفت : چنانچه دفاعیات دکتر روحانی در سازمان ملل را با دفاعیات سال های گذشته مقایسه کنیم به اهمیت و بزرگی کار پی خواهیم برد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود : امروز دکتر روحانی در خارج از کشور با اقتدار دیپلماسی بین المللی از مواضع کشور دفاع می کند .

وی اظهار داشت : خوشحالیم که نماینده ای از سوی ملت بزرگ ایران در سازمان های بین المللی حضور می یابد که شأن و مقام مردم عزیز کشورمان را حفظ می کند و این بسیار ارزشمند است.

استاندار گیلان به کنار زدن  قطعنامه های  ظالمانه شورای امنیت با توافق برجام اشاره کرد و افزود : خوشبختانه بخش اعظمی از این تحریم ها حذف و مابقی نیز در حال پیگیری می باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به سازندگی در شهرستان شفت اشاره کرد و افزود : امروز با تلاش ویژه استان و شهرستان شاهد کارهای بزرگ عمرانی در شفت هستیم.

وی به اقدامات خوب صورت گرفته در بخش گاز رسانی شفت اشاره کرد و افزود : شهرستان شفت جزو اولین شهرستان های سبز در بخش گازرسانی اعلام خواهد شد .

استاندار گیلان گفت : باتوجه به حضور 2 امام زاده بزرگوار در این شهرستان باید مسئولین امر نسبت به آسفالت و تعریض راه های این منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی به روحیه تلاش و سازندگی در کنار آرامش و همیاری در استان اشاره کرد و فرمانداران را پیشتازان این بخش عنوان کرد و افزود : فرمانداران پرتلاش در جهت توسعه و شکوفایی شهرستان خود مشغول به فعالیت هستند.

دکتر نجفی با اشاره به کاهش درآمدهای کشور در سال گذشته اظهار داشت : تمامی این پیشرفت و موفقیت ها در کشور باتوجه به تنگناههای اعتباری در سال گذشته صورت پذیرفت که این نشان دهنده تلاش خدمتگزاران  این مردم است.

مدرسه شهید رجایی چوبر شفت با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و استانداری گیلان با مساحت عرصه 3 هزار و 240 متر و اعیان هزار و 650 متر ساخته شده است. [gallery ids="215134,215133,215132,215131,215130,215129,215128,215127,215126,215125,215124,215123,215122"]