فرماندار ماسال خبر داد:
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ۱۰:۴۸ چاپ

به گزارش گیل خبر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال،  محمود قاسم نژاد صبح روز دوشنبه، اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار گیلان، حفظ شأن و منزلت همه اقشار مردم است و رفتار این فرد با هیچ توجیهی ، پذیرفته نیست.

قاسم نژاد اضافه کرد: استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان، همواره در مراسم های مختلف و گفتارهای متعدد، بر ضرورت حفظ شأن مردم تاکید و بیان کرده که مردم، ولی نعمت ما هستند، از این رو ، رفتارهای این چنینی با هر دلیلی که انجام شود، پذیرفته نیست و مذموم است.

فرماندار ماسال با تقبیح این اقدام بر ضرورت احترام به شهروندان و حفظ کرامت انسانی تاکید کرد و گفت: این وظیفه مهم، از سوی مسئولان همواره مورد توجه قرار دارد و بر این اساس، طبق دستور استاندار گیلان، بخشدار مرکزی ماسال، برکنار شده است.

به گزارش گیل خبر، گفتنی بعضی رسانه ها خبر داده اند بعد از آن که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می کند. پس از خاتمه ی این غائله ی  و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.