به گزارش گیل خبر دروازه بان گیلانی تیم های لیگ برتر فوتبال کشور که متولد سال ۱۳۵۹ اهل استان گیلان ساکن تهران است که بازی در تیم های لیگ برتری فجر شهید سپاسی، پیکان تهران، راه آهن تهران، فولاد خوزستان، سایپای تهران، نفت تهران و صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.

IMG12492793وی دو بار در زمان برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی فوتبال کشور دعوت شده و یک بازی دوستانه نیز برای تیم ملی انجام داده است.

آشنا در اقدامی جالب مراسم ازدواج خود را در زادگاه پدری اش شهر رانکوه از توابع شهرستان املش برگزار کرد.

حسین آشنا در حاشیه جشن عروسی خود افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را ” سال اقتصاد و فرهنگ ” نامگذاری فرمودند و با توجه به اینکه همسرم در عین حال که اهل و ساکن تهران است ولی چندین بار در مراسم عروسی های سنتی شرکت کرده بود به برگزاری این گونه عروسی علاقه مند شده و من هم قصد داشتم با این کار فرهنگ، آئین و سنن اصیل گیلان و این دیار که متاسفانه در حال فراموشی است را زنده کنم و از نظر اقتصادی نیز برگزاری این عروسی از عروسی های امروزی به صرفه تر هم هست.

وی اظهارداشت: برگزاری عروسی های سنتی در حقیقت ترویج ازدواج آسان نیز است چرا که جوانان با کمترین هزینه می توان به بهترین نحو ممکن عروسی را به شکل سنتی برگزار و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

دروازه بان نام آشنای گیلانی لیگ برتر فوتبال کشور ادامه داد: خودم علیرغم اینکه متولد تهران هستم ولی عاشق گیلان و مردمان خونگرم این دیارم و به گیلانی بودن خود افتخار می کنم و مردم گیلان را با دل و جان دوست می دارم و امیدوارم روزی برای یکی از تیم های گیلانی بازی کنم./مهر

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اخبار لینکی

نظر شما:

security code