به گزارش گیل خبر خصوصی ثانی بار دیگر در ادبیاتی زشت و زننده جامعه رسانه ای را به باد شدید ترین انتقادات گرفته است. این ادبیات توهین آمیز خصوصی ثانی واکنش خبرنگاران صومعه سرایی را در پی داشته است و ضرورت دارد در پی عدم تکذیب یا عذرخواهی این نماینده ، فعالین رسانه ای گیلان پاسخی در شان او بدهند.

به نقل از خبرگزاری صومعه سرا : آقای حمیدرضا خصوصی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته شورای اداری شهرستان با غضب و عصبانیت زائد الوصف و در حالی که خشم و عدم کنترل روی کلمات مشخصاً سرتاسر وجودش را فرا گرفته بود به نحوی با بیان اینکه هر کس از وی در شهرستان انتقاد کند استخوانش در این شهر شکسته خواهد شد! ضمن قرار دادن خود در خطوط قرمز نظام با ارائه یک مثال بی ربط به نحوی عبور از این خط را نیز مستحق اعدام دانست!وقتی خصوصی خط قرمز نظام باشد حکم خبرنگار اعدام است!

وی در حالی که رسانه های مستقل ایشان را به دلیل انتصابات فامیلی و ضعف در عملکرد مورد انتقاد قرار داده بودند در طول سخنرانی خود سعی کرد طوری القا کند که خبرنگاران شهرستان کل مسئولین شهرستان را هدف قرار داده و سعی بر تیره کردن روابط میان آنها دارند از لفظ مجرمانه “منافق” برای اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز استفاده کرد و ضمن توهین و تهدید فیزیکی به نحوی هم گفت که باید نفس آنها را گرفت!

نکته جالب این سخنرانی جنجالی مغلطه در کلام بود و ایشان چندین بار سعی کرد انتقاد از وی را انتقاد از نظام و احکام صادر شده از دادگاه مفسدین اقتصادی و مفسدین فی الارض را حکم این منتقدین نشان دهد! و صراحتاً الفاظ منافقین، منحرفین و اصحاب فتنه را برای خبرنگاران بکار گیرد!

ایشان با ارائه سخنی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران درباره “حفظ وحدت و آرامش در کشور” آنرا به مثابه عدم امکان انتقاد از تخلفات یک مسئول قلمداد کرد و در جای دیگر با استفاده از جمله تاریخی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی که “مجلس در راس امور است” در پایان به گونه ای این نتیجه گیری را انجام داد که منظور اولویت نماینده در همه امور شهرستان و دخل و تصرف وی در عزل و نصب مدیران و بکارگیری اقوام در پستهای مختلف است و صراحتاً عنوان کرد که هیچ مدیری بدون اذن وی حق ورود به شهرستان را ندارد! (که البته در سخنرانی قبل به کلی منکر این صحبتها شده بود و تا کنون نیز هیچ خبرنگاری موضوع عدم هماهنگی مدیران با نماینده را مطرح نکرده و فقط بحث عزل و نصبهای فامیلی مطرح بوده است)

البته این موضوع که عزل و نصب یک مدیر در یک مجموعه تحت حاکمیت دولت چگونه و با چه شرایطی صورت میپذیرد در قانون هم مشخص شده و اصرار دولت در اجرای صحیح قانون و جلوگیری از دخل و تصرف های غیر متعارف در جهت جلوگیری از تخلفات اداری و عزل و نصب های فامیلی یک موضوع مشخص است و برکناری استاندار البرز به همین خاطر در روزهای گذشته نیز نشان از عزم و جدیت دولت بر اجرای صحیح قوانین دارد و این نکته که انتصابات فامیلی و دخل و تصرف های غیر متعارف تخلف و خلاف قانون است چیزی نیست که توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه تدوین شده باشد اما نظارت غیر مستقیم و اطلاع رسانی و شفاف سازی برای جلوگیری از این تخلفات از وظایف اصلی رسانه ها و رسالت خبرنگاران است.

قطعاً آنچه مشخص است، هرچند انتقادات بسیار جدی در خصوص عزل و نصب های فامیلی و دخل و تصرف در این امور و ضعف عملکرد در نقد آقای خصوصی توسط اصحاب رسانه نگاشته شده است اما هیچگاه توهین یا استفاده از الفاظ نامناسب توسط خبرنگاران برای ایشان دیده نشده اما متاسفانه امروز ایشان علیرغم توهین علنی از الفاظ هتاکانه و مجرمانه نیز علیه منتقدین خود استفاده میکند!

استفاده از جملات و کلماتی با معانی زشت نظیر مزدور، نفهم، بی غیرت، بی شرف و … با کمی تغییر در لفظ همه کلماتی هستند که حتی عامه مردم در کوچه و بازار از ادای آنها شرم دارند اما جلسات اداری و همایشهای رسمی محلی برای استفاده از این کلمات توسط آقای نماینده است و در این میان گویا تهدید فیزیکی و صدور حکم شلاق و اعدام برای خبرنگاران از حقوق وی! و بدتر از همه استفاده از کلماتی نظیر منافق و غیرت فروش که استفاده از آن برای مومن مسلمان جرم سنگینی است ولی احتمالاً برای وی خالی از اشکال و پیگیری قضایی است!

اما آقای خصوصی بخاطر داشته باشید که نه شما به عنوان خادم و خدمتگزار به این مردم خط قرمز نظام و مصون از هر انتقاد در برابر تخلفات هستید و نه خبرنگاران بخاطر انتقاد از شما منافق و منحرف و اصحاب فتنه! و اگر بخاطر بیاورید رفتارهای غیر متعارف خود در انتخابات هشتم که موجب رد صلاحیت اولیه شما در کاندیداتوری مجلس نهم شد و قطعاً رافت نظام و توصیه های اکید رهبر معظم انقلاب به شورای نگهبان در جهت حداقل سخت گیری برای تایید صلاحیتها شامل حال شما شد و هیچگاه به عنوان اصاحب رسانه به آن صحبتها و رفتارهای شما در دوره های گذشته پرداخته نشد و با فرض بر اینکه اعتقاد مردم کوچه و بازار که در این انتخابات نیز رفتار ساختار شکنانه ای نظیر خرید و فروش رای و … هم صحت نداشته باشد با در نظر گرفتن اشتباهاتی نظیر انتصابات اقوام و دخل و تصرف غیر متعارف و غیر قانونی در امور اجرایی شهرستان، حقی هم ندارید که خود را معصوم و عاری از هر اشتباه و خط قرمز نظام و منتقدین خود را منافق و غیرت فروش قلمداد کنید!

با اینحال حتی اگر شما در باب پاره ای از انتقادات حقی هم داشته باشید تمام رسانه های شهرستان علناً آمادگی خود را برای انعکاس نظرها و مطالب شما اعلام کرده و تا کنون بیشتر اخبار مثبت پیرامون شما را هم منعکس کرده اند و شایسته نبوده و نیست یکجانبه و به دور از مرز اخلاق و قانون خبرنگاران را با الفاظ و کلماتی ناشایست خطاب کرده و آنها را بی دلیل متهم نمایید.

البته اصحاب رسانه و جامعه خبری شهرستان علی رغم همه فشارها، ناملایمتی ها و باران توهین ها رسماً شکایتی علیه ایشان مطرح نخواهد کرد اما از مقام دفاع از حقوق مردم این خطه و روشنگری برای جلوگیری از تخلفات و کج رویها نیز بخاطر این تهدیدها عقب نخواهد کشید ولی انتظار این است که مدعی العموم و مراجع ناظر هم بخاطر دفاع از شان مردم و اصحاب همیشه مظلوم رسانه در مقابل این رفتارها و هزینه از آبروی نظام برای توجیه تخلفات و فشار به منتقدین و جلوگیری از استمرار توهین ها و صحبتهای هنجار شکنانه ساکت ننشینند و شاید هم برای بازدارندگی این نمونه خاص که تواتر و تعدد نیز بر آن مترتب شده و آقای خصوصی هراز گاهی بر خود لازم می بیند که حمله ای به اهالی رسانه داشته و آنها را مورد تندی بیرحمانه و غیر مودبانه خود قرار دهد لازم باشد که فکری اندیشیده شده و هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان وارد عمل شده و در دفاع از شان مجلس و در احترام به مردم این وضعیت را بررسی نماید.

بااینحال شاید صحبتهای آقای فرماندار بهترین پاسخ به نماینده محترم بود که گفتند: مردم شهرستان صومعه سرا از تبعیض رنج می برند و باید تلاش شود تا تبعیض در شهرستان به حداقل ممکن برسد و انصافاً ایشان در این یک جمله تمام دلمشغولیها و نگرانیهای مردم شهرستان، خبرنگاران و مسئولین نسبت به فامیل بازیها و باندبازیها را یکجا بیان کردند.

اما جناب آقای خصوصی رفتار غیر متعارف شما در جلسه مذکور نشان داد همانند صحبتهایی که امروز حتی از کنار شما زمزمه میشود در میانه راه بریده اید و کنترل امور به واسطه رفتار خارج از عرف از دست شما خارج شده و خیلی زود به انتهای راه رسیده اید اما تا دیر نشده به راه حق و درست بازگردید و افکار و زبان خود را اصلاح کنید تا شایسته آرا و اعتماد این مردم و این شهرستان باشید و همواره خدا را ناظر بر رفتار و کردار خود قرار دهید و بپذیرید همه ما و حتی شما زیر سایه این نظام خدمتگزار این مردم که ولی نعمتان این انقلاب و این کشورند بوده و هستیم.

قطعاً خبرنگاران شهرستان نیز از جوانان پاک و تحصیل کرده شهرستان بوده و هستند و همانند بسیاری دیگر از دلسوزین این نظام هدف و قلمشان خدمت به آرمانهای این انقلاب و مردم آن بوده و در این راه و جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی امور شهرستان برای جلوگیری از تخلفات و صیانت از آرمانهای امام راحل قدم برمیدارند.

در باب حق انتقاد و نظارت مردم بر مسئولین نیز دیدگاه و بیانات امام خمینی قدس‏ سره بنایانگذار نظام اسلامی روشنگر راه ما و همه مردم و مسئولین خواهد بود.

در دیدگاه امام خمینی قدس‏ سره همه اقشار مردم موظفند در چارچوب قوانین اسلامى بر امور نظارت داشته و امر به معروف و نهى از منکر کنند، ایشان در اوایل نهضت چنین ویژگیه‏اى را براى جامعه اسلامى پیش‏بینى میکنند: جامعه فردا، جامعه‏اى ارزیاب منتقد خواهد بود که در آن تمامى مردم در رهبرى امور خویش شرکت‏ خواهند جست.

و بعد از پیروزى انقلاب نیز به آن سفارش مى‏فرمایند: این یک سفارش عمومى است… با کمال دقت ملاحظه کنید که کسانى به عنوان اسلام، به عنوان مسلمین، به عنوان معممین، یک قدم خلاف بر ندارند که خداى نخواسته چهره اسلام و کشور را برخلاف آنطورى که هست، قبیح نشان بدهند. این در نظر من از همه چیزها اهمیتش بیش‏تر است و مسئولیت‏اش هم بیش‏تر… همه و همه موظفند که نظارت کنند بر این امور. نظارت کنند، اگر من یک پایم را کنار گذاشتم، کج گذاشتم ملت موظف است که بگویند پایت را کج گذاشتى، خودت را حفظ کن…

اگر دیدند که یک کمیته ‏اى خداى ناخواسته برخلاف مقررات اسلام دارد عمل مى‏کند، کشاورز باید اعتراض کند، بازارى باید اعتراض کند، معممین و علما باید اعتراض کنند… اسلام گفته برو به او بگو، نهى کن، بایستد در مقابلش، بگوید این کارت انحراف بود، نکن.

فرمایشات امام خمینى قدس‏ سره هیچ بهانه ‏اى براى خرده ‏گیران در باب لزوم رعایت‏ حق مردم باقى نگذاشته است. توصیه ‏هاى ایشان سرتاسر حکایت از لزوم توجه به مردم و سپاسگزارى و خدمتگزارى به آن‏ها است. ایشان هر مقامى و پستى را فقط مسؤولیتى مى‏داند که هدف از آن خدمت‏ به خلق خداست. دیدگاه امام قدس‏ سره ‏از سوى شاگردان و پیروانش در اصل ۵۶ قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران چنین تجلى یافته است:

حاکمیت مطلق برجهان و انسان از آن خداست و هم او، انسان را بر سرنوشت اجتماعى خویش حاکم ساخته است. هیچ‏کس نمى‏تواند این حق الهى را از انسان سلب کند یا در خدمت منافع فرد یا گروهى خاص قرار دهد و ملت این حق خدا داد را از طرقى که در اصول بعد مى‏آید اعمال مى‏کند.در اصل ۱۰۷ قانون نیز آمده است: حتی رهبر در برابر قوانین با سایر افراد کشور مساوى است، و اصل آزادی بیان و آزادی در بیان انتقادات نیز از اصول اصلی قانون اساسی به عنوان حق مردم بوده و هست.

حال آنکه امروز و به واسطه مردمی بودن این نظام مقدس حتی رئیس جمهور خود را خط قرمز نظام در برابر انتقادات تلقی نکرده و به صراحت خواستار نقد و فعالیت رسانه ها در این حوزه جهت شفاف سازی میشوند و قطعاً بیانات روشن حضرت امام خمینی (ره) نیز مبین و تایید کننده همین رفتار است.

اما درباره نحوه عملکرد رسانه ها و خبرنگاران و صحبتهای نماینده محترم شهرستان درباره آنها قطعاً افکار عمومی و مردم بهترین داور و قضاوت کننده خواهند بود و گذشت زمان این موضوع را به روشنی به اثبات خواهد رساند.

در ادامه متن سخنرانی ایشان و فایل صوتی که توسط یکی از حاضرین در جلسه به دست ما رسیده را ببنید و بشنوید …

لینک دانلود این سخنرانی

متن سخنرانی: حمیدرضا خصوصی در جاسه ی شورای اداری این شهرستان از تلاش های نیروی انتظامی در شهرستان تشکر نمود و گفت : از فرماندهان محترم و پرسنل نیروی انتظامی تشکر ویژه می کنم . تلاش هایی که در این ایام بروز و ظهور پیدا کرده موجبات امنیت منطقه را فراهم کرده است و من به نوبه خود خاک پای عزیزان را می بوسم .

وی ازحضور در بین مسئولین ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت : امروز فوق العاده خوشحال و خرسندم که در جمع فرهیختگان نشسته ام و به بسیاری از مسئولین دیگر هم اعلام کرده ام این آمار را بررسی کنند و آن اینکه صومعه سرا امروز شاهد بالاترین درجات علمی مسئولین است و تلاش های صادقانه ی مسئولان را هیچگاه تاریخ تا به امروز نداشته است .

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما شرمنده عنایات مدیران شهر هستیم افزود : امروز صومعه سرا با توجه به سابقه ی درخشان فرهنگی ، علمی و مبارزاتی مردم این سامان ، شاهد بهترین مدیران و مسئولان از نظر خدمت ، مردم دوستی و اطاعت از ولایت است .

وی وحدت بین مسئولین و مدیریت جهادی را خواستگاه همیشگی حضرت امام و رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت : الحق والانصاف عمده ی مردم این شهرستان از مسئولین عزیز تعریف می کنند و گزارشات فراوانی داریم که امروز بیش از هر زمانی دیگر درب مسئولین به روی مردم واقعا باز است که باید به این قضیه عنایت ویژه کرد .

خصوصی به اوایل ورود فرماندار صومعه سرا و گرفتن قول از او اشاره کرد و متذکر شد :تا قبل از اینکه آقای رجبی تشریف بیارند که از بد حادثه با ورود ایشان ما مشکلات فراوان برف و مشکلات دیگر را داشتیم ، با مسئولین هر پنجشنبه به چهار الی پنج روستا می رفتیم .

وی همچنین ادامه داد : در سفر به روستاهاست که مشخص می شود چقدر مردم از مسئولین راضی هستند و چقدر با ایشان احساس راحتی می کنند .

نماینده مردم صومعه سرا از همراهی فرماندار در سفر به روستاها خبر داد و عنوان کرد : آقای رجبی همان روز اول که با ما دو، سه ساعتی جلسه داشتید و به اصطلاح مصاحبه کردیم گفت اگر صومعه سرا از حضورش استفاده کند ، این قول را از ایشان گرفتیم .

وی از فرماندار ، مدیران و شورا تشکر نمود و خاطرنشان کرد : امروز خدا را شکرگزارم که عزیزان شورای اسلامی در این شهرستان و شهر، بزرگوارانی منشاء خیر و برکت هستند .

ایشان خود را فرزند صومعه سرا دانست و بیان کرد : من فرزند همین شهرم و در اینجا بزرگ شده ام و در لایه لایه های مردم زندگی کرده ام و امروز هم با همین مردم حشر و نشر دارم و مردم از این وحدت و آرامش خوشحال و خشنود هستند .

وی متذکر شد : شما را گواه می گیرم هر کسی به خودش این اجازه را بدهد که این وحدت را بشکند ، استخوانش در این شهر شکسته خواهد شد و این را شما مطمئن باشید .

خصوصی ثانی با بیان اینکه به فرماندار توصیه می کنم فریب افراد را نخورد اظهار داشت : برخی از این عاملان که انسان مزدور اند به فرمانداری می آیند و خود را دوست معرفی می کنند که به فرماندار توصیه می کنم گول و فریب این افراد را نخورد و اینها را از جایی که من هستم دورشان کنند چون اینها خوب نمی نویسند .

وی برخی از خبرنگاران را شرف فروش دانست و گفت: دو، سه تومن به اینها می دهند و اینها شرف شان را معامله می کنند .

خصوصی ثانی افزود : اینها حق ندارند مخدوش کنند اوضاع شهر را و رسانه ی رسمی کشور باید توی این شهر کار بکند و منعکس کند خدمات فرماندار و مسئولین را زیرا اینها دنبال بازیچه و آب دوغ خیاری هستند و اینها حتی اوضاع شهر را منعکس نمی کنند .

وی با بیان اینکه تا به امروز سکوت کرده است خاطرنشان کرد : هر آوا و نجوای وحدت شکن توی این شهر مواجه با شکستن استخوانش خواهد شد و این را شما مطمئن باشید . من به عنوان نماینده مردم دارم این را به شما اعلام می کنم .

وی به بیانات رهبر انقلاب پیرامون حاکم بودن وحدت در کشور اشاره کرد و گفت : ما برای وحدت و حضور مسئولین خوب در این شهر ، استخوان ما شکسته شده است ، زجر کشیده ایم ، درد کشیده ایم . از رهبر انقلاب تا پایین همه متفق اند که توی شهرها باید آرامش حاکم باشد ، وحدت حاکم باشد .

وی از زمزمه هایی که در شهر شنیده می شود سخن گفت و افزود : من شاهد زمزمه هایی هستم که مخدوش می کند کار مسئولان را ، مسئولین باید با آرامش خاطر کار کنند و شهر ما هم شهری است که همه ی مسئولین از فرماندار تا پایین باید مورد تشویق قرار گیرند .

نماینده مردم صومعه سرا به وحدت داشتن تمامی مسئولین با هر مقامی اشاره کرد و افزود : هر کسی در هر نشئه و با هر مسئولیتی و قدرتی ساز جدا از این بزند بداند که سازش شکسته خواهد شد حالا هرکس و با هر قدرتی باشد .

وی گفت : منافقین ، منحرفین و اصحاب فتنه نمی توانند در این شهر گوشه ی این خیمه ی وحدت را که ایجاد کرده ام به آتش بکشند .

خصوصی ثانی خود را از رزمندگان جنگ معرفی کرد و گفت : ما همان حذب اللهی هایی هستیم که در هنگام جنگ آرپیجی روی دوشمان بود و در جنگ های خیابانی جلوی منافقان با همه ی وجود ایستادیم و فشنگ اینها روی تن های ما فرونشسته که آثارش در بدن ما هست .

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت : حضرت آقا بحث آخر را مطرح کردند، آخر خط هستیم . جهاد همیشه ی تاریخ از دیدگاه فرهنگ ما آخر خط است یعنی کشتن و کشته شدن.

نماینده مردم صومعه سرا همچنین گفت : امروز دشمن در یک سنگر مرموز دیگری آن هم موضوعیت اقتصاد جلوی ما قرار گرفته است .

وی به مصاحبه ی خود در خصوص اعدام خسروی اشاره کرد و متذکر شد : یکی مصاحبه می کرد آقای خسروی را اعدام کردند نظر شما چیه آقای خصوصی؟ گفتم هر کس بخواهد نفس انقلاب را تنگ بکند باید نفسش را گرفت و این انقلاب و نظام می گیرد .

خصوصی ضمن اشاره به مثال بالا با بیان اینکه عده ای منافق در این شهر به فکر نیش زدن به انقلاب هستند گفت : توی این شهر یک سری منافق هستند که از آغاز انقلاب در تاریک خانه های تبهکاری و قدرت طلبی فقط در صدد نیش زدن به انقلاب هستند که امروز مدرن تر عمل می کنند و باید حواس همه جمع باشد .

وی از مسئولین شهرستان خواست تا حواس شان را جمع کنند و افزود : از فرماندار محترم تا آن آبدارچی که در یک اداره کار می کند حواسش باشد که نباید محرمات انقلاب را به نامحرم انتقال بدهد .

نماینده مردم صومعه سرا به ستیز اقتصادی دشمن اشاره کرد و تصریح نمود : حضرت آقا در همین هفته که به دست بوسی ایشان رفته بودیم اصرار داشت که نباید درد علاج اقتصاد کشور را به خارج مرتبط کنیم  و درد علاج در همین جاست و باید با وحدت و اتحاد رویه و کار درست به ان رسید .

وی با بیان اینکه در جامعه همه رصد می شوند گفت : الآن توی این جامعه چشم های بازی هست که همه رو رصد می کنند ، همه رو می بینند . ارتباطات ، رفت و آمدها ، کارهای بد ، کارهای خوب ، مردم راحت می بینند .

خصوصی به نشست های شبانه خود اشاره کرد و بیان داشت : من دیشب ساعت حدود سه شب بود با یک جمعی نشسته بودیم به خدا قسم موضوعاتی را مطرح می کردند شاید در دایره فرمانداری و بعضی از مسئولین وزارتی این شهر از آن بی اطلاع بودند که مستند هم هستند .

وی شرایط حال حاضر را خاص خواند و عنوان کرد : امروز ما در یک شرایط خواص و ویژه هستیم که نکاتی را برادرم آقای رجبی مطرح کردند . ما امروز مشکلات جهان اسلام بر دوشمان سنگینی می کند ، موضوع اوکراین ، مصر ، فلسطین ، عراق و کشورهای حاشیه ، این ها برای ما مهم است . این ها همه ی مسیرها را برای ما ناامن کرده اند . امروز موضوع گرانی و تورم در بحث اقتصاد ، در چارت شهرستان فقط نیست .این در تصمیم گیری های کلان کشور موضوع بسیار مهمی است باید مدیریت جهادی کاملا رعایت شود .

نماینده مردم صومعه سرا به وقت خواب نداشتن در جبهه ها اشاره کرد و متذکر شد : در جبهه ها خمپاره ها مگر می گذاشت کسی چشم روی هم بگذارد . مگر زجه های آنهایی که دست و پا از دست می دادند و بر حلقومشان گلوله می نشست می گذاشت کسی بخوابد .آقای قلی خواه شما یادتونه جهبه ؟ آقای عسگری ، آقای عاشوری شما هستید و همه ی آنهایی که در جهبه جنگ و رزم بودند، مگر خواب بود ؟ مگر فرصت بود که همدیگر را پاره کنیم . ما همه در یک سنگر بودیم و برای مهار کردن دشمن محیا شده بودیم . امروز هم همین است .

وی با بیان اینکه مسئولین عزیزان ما هستند گفت : امروز خودی های ما که در خیمه نشسته اند عزیزان ما هستند مسئولین عزیزان ماهستند . دوتا بچه مزدور ، نفهم ، خود فروش قلم به دوش بخواهند بیایند بگویند که مسئولین باید با نماینده هماهنگ باشند ؟ باید مسئولین با نماینده هماهنگ باشند این چه حرف بی خودی هست ؟ باید مسئولین با نماینده که شخصیت مقتدر نظام در شهرستانه ، نماینده منتخب دولت و نظام است . باید مسئولین با نماینده هماهنگ باشند باید با فرماندار محترم هماهنگ باشند مگر غیر از این باید باشد ؟ این چه زمزمه ی منافقانه ای است ؟

وی از خبرنگاران خواست تا عملکرد مسئولین را منتقل کنند و افزود : نماینده منتخب مردم است و پاشند بیایند خبر بگیرند از ویژگی های شهر و عملکرد شهر را منتقل کنند نه اینکه غر بزنند به مسئولین .

خصوصی نماینده را فریاد رسای مردم خواند و بیان کرد : بعضی نجواها می شنوم که برخی از مسئولین نباید با نماینده هماهنگ باشند این چه غلط دیگری است تو این شهر زمزمه می شود ؟ نماینده منتخب مردم است . فریاد رسای مردم است و مسئولین باید با نماینده هماهنگ شوند و هرکسی چنین زمزمه ی خلافی بکند منافق است .

وی ادامه داد: این گفته ی رهبر انقلاب است ، این گفته ی رئیس جمهور محترم است ، این قانون است .مسئولین باید با نماینده مانوس بشوند و در رفع مشکلات مردم با هم  ارتباط داشته باشند .

وی با بیان اینکه باید اختلافات را در شهر از بین برد اظهار داشت : اگر توی این شهر دو روستا دو اعضای شورا با هم اختلاف داشته باشند باید وقت گذاشت و اختلافشان را حل کرد امروز روز اختلاف در این مملکت نیست . امروز وقت اختلاف اخکنی توی شهر نیست .

خصوصی ثانی به مسلح بودن دشمنان اشاره کرد و متذکر شد : دشمن تا بیخ دندان مسلح شده تا ریشه ی ما را بکند. باید حواسمون جمع باشد و باید توجه داشته باشید که مملکت در چه شرایطی قرار دارد .

وی در خصوص کارکرد مسئولین شهرستان سخن گفت و بیان داشت : من چطور می توانم مسئولین آموزش و پرورش را خدایی نکرده زیر سوال ببرم که برای اولین بار توی این شهر برای هوشمندسازی چه در تولمات و چه در صومعه سرا گام اساسی برداشته شده است .

نماینده مردم صومعه سرا گفت : روزگاری در اینجا میلیاردی خلاف می شد و بعضی ها خورده بودند و مرده بودند و یک کلام هم ارائه نمی دادند اما امروز که ریالی تخلف نمی شود این حق کسی نیست که خدایی نکرده به اینها هجمه بکند .باید حواسشان را جمع بکنند . همه ی مسئولین مه دارند تلاش می کنند .

وی با بیان اینکه من برای امنیت شهر جانم را هم خواهم گذاشت اظهار داشت : از برادر عزیزم آقای رجبی می خواهم که تشویقات کافی بکند تا شهر ناامن نشود .

خصوصی ثانی گفت : توی این شهر مسئولان با تعامل با نماینده به این شهر ورود خواهند کرد هر کس بخواهد شعار خلاف این بدهد، سخن من دارد ضبط می شود ، گزارش بدهید .

وی همچنین افزود : حضرت امام فرمود راس قدرت و امور مجلس است . نماینده مجلس قدرت نظارت بر همه ی امور حتی ریز و درشت کشور را دارد این نماینده ملت است . این قابل مقایسه با استاندار ، فرماندار ، وزیر و یکی دیگر نیست .این نماینده است که رئیس جمهور را هم زیر سوال می برد .این نماینده است که می تواند در اوج نظارت در کشور اظهار نظر کند اینها مسائلی است که باید به آن توجه شود .

نماینده مردم صومعه سرا ادامه داد : از نوکری آقای خصوصی برای مردم این شهر استفاده کنید که انشاالله با وحدت بیشتر و تبعیت بی چون و چرا از رهنمون های رهبر دنبال روی آقا باشیم.

البته ایشان طی دو سخنرانی خود در شورای اداری و گرامیداشت روز کارگر نیز صحبتهای مشابهی انجام داده بودند که میتوانید آن سخنرانی را نیز در فایل زیر بشنوید./گیلوند

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اخبار لینکی

نظر شما:

security code