مسؤول بسیج رسانه گیلان:
۱۳۹۵/۰۳/۲۵ ۱۳:۳۷ چاپ

به گزارش گیل خبر، مسؤول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه به دنبال تعامل بیشتر بین رسانه های استان هستیم، تصریح کرد: جذب، آموزش و ساماندهی از ماموریت های بسیج رسانه است.

محسن جعفری، رسانه ها را زبان گویای جامعه خواند و بیان کرد: بسیج رسانه چشم بینای جامعه محسوب می شود و با قرار گرفتن در کنار رسانه ها همدیگر را تکمیل می کنند.

وی، تفرقه بین رسانه ها را مانع و سرعت گیر برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حوزه اطلاع رسانی بزرگ ترین قدرت نرم و ابزار تاثیرگذار بوده و می تواند در معرفی افراد صالح به جامعه کمک کند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به استفاده دشمن از رسانه ها علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: رسانه های داخلی امکان تقابل با رسانه های بیگانه را دارند و در این زمینه نیازمند همگرایی بیشتر هستیم.

*ایجاد سواد رسانه ای از اهداف بسیج رسانه

جعفری بر ایجاد سواد رسانه ای در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: رسانه می تواند تهدید و فرصت باشد و با اعتماد به توانمندی نیروها در داخل باید بتوانیم باور عمومی به جوانان را به اثبات برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه تبلیغات باید بیشترین فعالیت را داشته باشیم و قوی عمل کنیم، اظهار کرد: انتشار اخبار و فعالیت های انجام شده توسط مسؤولان موجب امیدآفرینی بین مردم می شود.

مسؤول بسیج رسانه گیلان به تلاش دشمن در ایجاد یأس و ناامیدی در داخل کشور اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی جایگاه بسیار رفیعی در تمام حوزه ها پیدا کرده است.

جعفری با بیان اینکه اعتماد به جوانان باید نگاه مسؤولان باشد، تصریح کرد: ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد.

وی، تلاش دشمن را تبلیغ اسلام داعشی و تکفیری در مقابل اسلام ناب خواند و بیان کرد: دشمن از طریق رسانه، اسلام هراسی را در دستور کار قرار داده و رسانه های داخلی به عنوان مهم ترین ابزار می توانند محتوای دینی را به دنیا انتقال داده و مبلغ اسلام رحمانی باشند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان به تکلیف این سازمان اشاره کرد و گفت: در عرصه رسانه تکلیف داریم امید را به جامعه برگردانیم ضمن اینکه حوزه بصیرت افزایی از وظایف رسانه ها است.

جعفری با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه بین مسؤولان از وظایف مهم رسانه است، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید همدیگر را تکمیل کرده و با هم موضوع ها را جریان سازی کنند.

وی ایجاد وحدت، انسجام و تعامل بین رسانه ها را از وظایف بسیج رسانه دانست و یادآور شد: امر مذکور با همراهی اصحاب رسانه تحقق پیدا می کند.

فارس