به گزارش گیل خبر،  امروزه لپ تاپ ها در اندازه ها و قیمت های مختلف در دسترس هستند و با توجه به تنوع موجود در این بازار انتخاب گزینه درست می تواند برای بسیاری از کاربران گیج کننده باشد. بر همین اساس در ادامه برخی از بهترین لپ تاپ های موجود از دستگاه هایی قدرتمند و گران قیمت با سخت افزاری پیشرفته تا گزینه هایی کارآمد و مقرون به صرفه را معرفی می کنیم.

بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی لپ تاپی رده بالا و پیشرفته هستید اما به تبلت ها نیز علاقمند هستید، سرفیس بوک مایکروسافت یک گزینه همه در یکی عالی محسوب می شود. نمایشگر این دستگاه از صفحه کلید جدا می شود و از این رو تبدیل به یک تبلت قدرتمند و سبک وزن می شود. در برخی مدل های سرفیس بوک کارت گرافیک اختصاصی در بخش صفحه کلید بکار گرفته شده است که این دستگاه را به یک نیروگاه پرتوان برای گیمینگ و ویرایش ویدئو تبدیل می کند. سرفیس بوک برچسب قیمت پایه 1,499 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی چشیدن مزه آینده هستید، مک بوک جدید و جذاب اپل گزینه ای ایده آل برای شما محسوب می شود. جدیدترین مک بوک اپل ضخامت بسیار کم، وزن سبک، عملکرد سریع و عمر باتری بالا را به کاربر هدیه می کند. ترک پد مک بوک جدید از ویژگی «لمس فشاری» اپل نیز پشتیبانی می کند که میزان فشار وارد شده را تشخیص داده و بر اساس آن پاسخ مناسب را ارائه می کند. در مک بوک های جدید از نسل ششم پردازنده اینتل استفاده شده و رنگ طلای سرخ نیز به این خط تولید اضافه شده است. مک بوک جدید اپل برچسب قیمت پایه 1,299 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی بهترین لپ تاپ تجاری هستید لنوو تینک پد T460 محصولی مورد اعتماد در میان حرفه ای ها محسوب می شود. لپ تاپ های سری تینک پد T460 محکم، سریع و مطمئن بوده و انواع مختلف درگاه ها را برای انجام وظایف کسب و کار محور دارا هستند. این مدل امکان استفاده از یک باتری اضافی را در اختیار کاربر قرار می دهد و عمر 14 ساعته در حالت باتری دوگانه برای تینک پد T460 گزارش شده است. این لپ تاپ برچسب قیمت پایه 809 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی محصولی مشابه با یک مک بوک مدرن هستید اما از نظر مالی کمبود دارید، مک بوک ایر گزینه ای مناسب برای شما محسوب می شود. مک بوک ایر همچنان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار محسوب می شود. این محصول نه تنها نازک و سبک وزن است بلکه عملکرد خوب و عمر باتری بالا را نیز ارائه می کند. سال گذشته، اپل در مک بوک های ایر جدید نسل پنجم پردازنده های اینتل را بکار گرفت. مک بوک ایر در دو مدل 11 اینچی و 13 اینچی در دسترس است که اگر برای کار قصد استفاده از آن را دارید مدل 13 اینچی پیشنهاد می شود. این لپ تاپ برچسب قیمت پایه 899 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی بهترین طراحی گیمینگ و اندکی نوآوری هستید، ریزر Blade Stealth می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این دستگاه همانند یک الترابوک از قابلیت حمل راحت سود می برد و می توانید از آن برای انجام کارهای روزانه مانند تماشای فیلم، وبگردی یا کار با برنامه هایی مانند فتوشاپ استفاده کنید زیرا از نمایشگری با کیفیت و طراحی جذاب سود می برد. اما هنگامی که قصد دارید با ریزر Blade Stealth بازی کنید می تواند قطعه ای به نام ریزر Core را به آن متصل کنید که در حقیقت یک کارت گرافیک اکسترنال است. این لپ تاپ برچسب قیمت پایه 999 دلاری یدک می کشد و ریزر Core نیز 399 دلار قیمت دارد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی یک لپ تاپ اپل با عملکرد بالا هستید، مک بوک پرو با نمایشگر رتینا بهترین گزینه محسوب می شود. مک بوک پرو در دو مدل 13 و 15 اینچی در دسترس است و از نمایشگری با کیفیت سود می برد. ترک پد این لپ تاپ از ویژگی لمس فشاری پشتیبانی می کند که میزان فشار دست کاربر را تشخیص داده و بر اساس آن واکنش نشان می دهد. مک بوک پرو برچسب قیمت پایه 1299 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی بهترین لپ تاپ ویندوزی در مجموع هستید، دل XPS 13 گزینه ای ایده آل برای شما محسوب می شود. این لپ تاپ محصولی با قابلیت حمل بالا، ضخامت کم و پیشرفته است که از طراحی زیبا و نمایشگری با وضوح بالا سود می برد که در مدل های رده بالای آن نمایشگر لمسی نیز ارائه می شود. دل XPS 13 برچسب قیمت پایه 799 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی بهترین لپ تاپ گیمینگ هستید، ایسوس ROG G752VT-DH72 این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا جدیدترین بازی های موجود را با گرافیکی خیره کننده تجربه کنید. این لپ تاپ یک هیولای واقعی است که سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت ممتاز و توانایی انجام بیشتر بازی های گرافیک بالا در بالاترین تنظیمات گرافیکی را ممکن می سازد. نمایشگری با کیفیت و وضوح بالا و صفحه کلیدی راحت از دیگر ویژگی های این محصول هستند. ایسوس ROG G752VT-DH72 برچسب قیمت پایه 1,649 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر دوستدار طراحی مک بوک ایر هستید اما قصد ندارید جیب خود را برای خرید آن خالی کنید، ایسوس زنبوک UX305 جایگزینی جذاب و قدرتمند برای این لپ تاپ محسوب می شود. لپ تاپ ایسوس نازکتر و سبکتر از مک بوک ایر بوده و نمایشگر بهتری نیز نسبت به آن دارد. ایسوس زنبوک UX305 لپ تاپی زیبا و توانمند است که برچسب قیمت پایه 750 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر دوستدار سرفیس بوک مایکروسافت هستید اما از نظر مالی توانایی خرید آن را ندارید، لنوو یوگا 900 یک جایگزین هیبریدی عالی برای این دستگاه محسوب می شود. لنوو یوگا 900 جدیدترین عضو این سری است که قسمت نمایشگر می تواند روی بخش صفحه کلید بخوابد تا دستگاه حالت تبلت پیدا کند. لنوو یوگا 900 برچسب قیمت پایه 1,049 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی لپ تاپی برای انجام کارهای سبک، تماشای فیلم و وبگردی هستید، کروم بوک 2 توشیبا گزینه ای ارزان قیمت با عمر باتری بالا است که می تواند نیازهای شما را پاسخگو باشد. توشیبا نسل جدید این لپ تاپ را سال گذشته با نمایشگر 1080p، پردازنده اینتل سلرون 3215U، 4 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و عمر باتری 9 تا 10 ساعت روانه بازار کرد. این لپ تاپ برچسب قیمت 330 دلاری را یدک می کشد.


بهترین لپ تاپ هایی که اکنون می توانید خریداری کنید

اگر در پی لپ تاپی فوق العاده مجلل هستید، محصول جدید اچ پی که به نام اسپکتر شناخته می شود گزینه ای ایده آل برای شما محسوب می شود. اچ پی این دستگاه را نازک ترین لپ تاپ جهان معرفی کرده که 10.4 میلیمتر ضخامت دارد. طراحی اچ پی اسپکتر به خوبی واژه فوق لوکس را تعریف می کند. این لپ تاپ برچسب قیمت 1,170 دلاری را یدک می کشد.