با برگزاری مجمع انتخابات
۱۳۹۵/۰۳/۱۲ ۰۹:۰۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، مجمع انتخابات رئیس هیات کبدی گیلان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان مربوطه در اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

حسین میر بلوک به عنوان کاندیدای ریاست هیأت کبدی گیلان بود که با 14 رأی از 17 رأی اعضای مجمع، رئیس هیأت کبدی گیلان شد.

رئیس هیئت کبدی گیلان در پایان رای گیری  با اشاره به اینکه یکی از مشکلات هیئت کبدی در بعد سخت افزاری است گفت: تلاش در جهت ارتقاء این ورزش در بعد سخت افزاری در گیلان یکی از اهداف هیئت کبدی محسوب می شود.

 حسین میربلوک صبح امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت کبدی که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مشکلات هیئت کبدی در بعد سخت افزاری است، تصریح کرد: تلاش درجهت ارتقاء این ورزش در بعد سخت افزاری در گیلان یکی از آرمان ها و اهداف هیئت کبدی محسوب می شود. رئیس هیئت کبدی گیلان درمورد گسترش کبدی در گیلان گفت: به کمک  شهرستان ها می توانیم این ورزش را در بعد همگانی در استان گیلان گسترش دهیم و با توجه به پتانسیل موجود در گیلان به این خواسته خود برسیم. میربلوک با بیان اینکه در سال های گذشته شهرستان تالش در امر ورزش کبدی پیشرفت زیادی را در امر گسترش این ورزش داشت و توانست ملی پوش های خوبی را به تیم ملی تقدیم کند، گفت: سعی می کنیم به هیئت های استانی در بعد مالی برای گسترش این رشته کمک کنیم. رئیس هیئت کبدی گیلان درباره اهداف آینده این هیئت گفت: سعی در برگزاری مسابقات کشوری و منطقه ای داریم تا به این ترتیب این ورزش را در استان گیلان گسترش دهیم و با کمک منطقه آزاد انزلی سعی در برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری در این گیلان داریم. تسنیم