فرمانده انتظامی گیلان:
۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ۱۰:۳۴ چاپ

به گزارش گیل خبر، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جلسه انتظامی استان با اشاره به مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: تلاش های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

وی مبارزه موثر با مواد مخدر را نیازمند همکاری تمام دستگاه های مسئول دانست و تصریح کرد: با همکاری دستگاه های مسئول مبارزه با مواد مخدر موثر می شود.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه به وضعیت تصادفات جاده ای استان اشاره کرد و گفت: آمار تصادفات جاده ای در شأن نظام اسلامی نیست.

میرحیدری با تأکید بر به حداقل رساندن آمار تصادفات جاده ای خاطرنشان کرد: عابران پیاده 42 درصد تلفات تصادفات جاده ای در گیلان را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: حجم بالای ورود مسافر به گیلان در مقابل ظرفیت محدود جاده ها و کمبود شدید پل عابر پیاده موجب افزایش حجم تلفات جاده ای شده است.

فرمانده انتظامی گیلان همکاری تمام دستگاه های مسئول در مبارزه با قاچاق و فساد را موجب استحکام پایه های انقلاب و رونق اقتصادی در جامعه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لاهیجان نیز از دستگیری 22 عضو دو شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیرشدگان با سوءاستفاده از اعتماد مردم سرمایه های گزافی جمع آوری کرده بودند.

محمود قاسمی با بیان اینکه گردانندگان این شرکت ها به صورت اینترنتی اقدام به بازاریابی و عضوگیری می کردند، یادآور شد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

فارس