مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:
۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ۱۰:۱۴ چاپ

به گزارش گیل خبر، حجت الاسلام جمال یاری ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه، توانمندی انسان را بسیار زیاد دانست و اظهار کرد: خداوند توانمندی فوق العاده ای در انسان ها به ودیعه گذاشته است.

وی با بیان اینکه گاهی ممکن است قابلیت و استعدادهای انسان در محیطی به نتیجه برسد، افزود: اگر استعدادها و قابلیت های انسان شکوفا شود، موجب اعتلا و ارتقای انسان می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ممکن است  قابلیت ها در اختیار افرادی قرار گیرد که در راستای مثبت و برای اعتلا نباشد، تصریح کرد: این قابلیت ها ممکن است برای انحطاط باشد.

وی با تصریح بر اینکه خداوند هدایت انسان ها را در وجود انبیا و امامان قرار داد، گفت: انبیا و امامان انسان ها را به طرف خدا هدایت کرده تا از فساد و طغیان انسان جلوگیری کنند.

یاری قلب زیبا را دارای معرفت خدادادی دانست و افزود: تسلیم نشدن در مقابل زور و ظلم و اعتلای جامعه در نتیجه انقلاب دینی و فکری انسان است.

وی با بیان اینکه اگر انسان بخواهد موفق شود باید در خود انقلاب دینی و فکری برقرار کند، یادآور شد: مدیریت جامعه اسلامی از نظر معنوی به دست دین، امامان معصوم و عالمان فرهیخته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان بخش زیادی از زیبایی انسان را در روح و فطرت وی دانست و خاطرنشان کرد: حضرت زین العابدین(ع) فرمود «خدایا اگر اطاعت از تو نباشد، دنیا هیچ جلوه و زیبایی ندارد».

فارس