سام سکوتی بداغ
۱۳۹۵/۰۲/۲۱ ۰۸:۱۵ چاپ
خبر آمد که یکی از ستون های نظام  و انقلابیون پیشرو این هفته مهمان استان سبز گیلان خواهد بود و ما چقدر خوشحالیم که میزبان بزرگ مردی هستیم که چه پیش از انقلاب از نیروهای موثر پیروزی انقلاب بود و تا آنجا در نزد  بنیانگذار انقلاب حرمت و ارزش داشت که زنده بودن نهضت را به زنده بودن ایشان پیوند زده بودند و چه پس از پیروزی نظام با حضور در سنگرهای مختلفی همچون ریاست مجلس، قائم مقام فرماندهی کل قوا، ریاست جمهوری و ریاست مجلس خبرگان به نظام و کشور خدمت کرده است.
در مقام ریاست مجلس، پروژه سنگین عدم کفایت سیاسی بنی صدر به مدیریت و رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که به انجام رسید و کشور را از دو قطبی شدن نجات داد.
در مقام ریاست مجلس خبرگان، نقش بی بدیل شما در انتخاب رهبری پیش از انجام مراسم تدفین بنیانگذار نظام، یکی از مهم ترین نقش هایی بوده است که شما به عنوان یک مدیر و رهبر کاریزماتیک در نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اید.
دوران ریاست جمهوری شما مصادف بود با ویرانی هایی که از هشت سال  جنگ بی رحمانه تحمیلی به این آب و خاک وارد شده بود و الحق که سردار بزرگ سازندگی کشور هستید که هنوز هم بیشتر پروژه های بزرگ کشور نشانی از شما و دولت شما دارد.
در هشت سالی که کشور دچار مشکلات عدیده ای در تمامی بخش ها شده  بود، ادبیات سیاسی کشور ما نیز کمی آسیب دید که متأسفانه بقایای آن هنوز هم باقی مانده است و اگر چه می دانم شما مصداق بارز آیه "فَاستَقِم کَما أُمِرتَ" هستید، اما باز هم به رسم ادب اگر درشتی و زخم زبانی از این استان به گوش شما رسیده است، بنده به سهم خودم از شما پوزش می طلبم.
اگر چه شما انقلاب کردید تا همین اتفاقات رخ دهد، شما انقلاب کردید تا فرزند یک کشاورز بتواند درس بخواند، دانشگاه و حوزه تجربه کند و معلم و استاد و فقیه شود، انقلاب کردید تا همان فرزند بتواند از شما انتقاد کند و کسی نتواند وی را بازخواست کند که چرا انتقاد می کند، شما انقلاب کردید تا یک دانشجو بتواند رئیس جمهور را بازخواست کند که: بگو ببینم شما برای این کشو چه کار کردید؟، شما در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده اید و اگر بعضا ناملایماتی مشاهده می شود یا از سر جهل به کارنامه شما است و یا از سر غرض های سیاسی که شک ندارم شما تمامی آنان را به بزرگی خودتان خواهید بخشید.
جناب آیت الله به استان سبز گیلان خوش آمدید
پایگاه گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.