استاندار گیلان:
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۰۸:۳۶ چاپ

به گزارش گیل خبر، محمدعلی نجفی دقایقی پیش در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان با قدردانی از حضور با شکوه مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور مردم گیلان در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

مردم به فهرست امید رأی دادند/ انتخاب مردم بهترین است

وی مردم را پیروز اصلی در انتخابات عنوان کرد و افزود: مردم به فهرست امید رأی دادند و این امر نشان دهنده امیدواری به شکوفایی در بخش های مختلف است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شاهد شکوفایی در بخش دیپلماسی و اقتصاد هستیم، تصریح کرد: انتخاب مردم برای ما بهترین انتخاب است.

وی حضور مردم را تجلی بخش آرمان های اصیل انقلاب اسلامی امام (ره) خواند و گفت: در حوزه انتخابیه رشت و رودبار شش داوطلب به دور دوم کشیده شدند و اواخر فروردین ماه سال 95 تعداد سه نفر باقی مانده برای ورود به مجلس دهم مشخص می شوند.

نجفی در ادامه به برگزاری جلسات رفع موانع تولید در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: جلسات رفع موانع تولید به طور مستمر برگزار شده است.

وی درباره وضعیت بیکاری در گیلان خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری گیلان در 9 ماهه امسال طبق مرکز آمار ایران به 11.5 درصد رسیده است.

استاندار گیلان رتبه اشتغال این استان در کشور را با صعود عنوان کرد و متذکر شد: گیلان با پنج رتبه صعود به رتبه 13 کشوری در بخش اشتغال رسیده است.

وی از ایجاد 38 هزار و 690 نفر شغل از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و یادآور شد: ایجاد این تعداد شغل در کاهش نرخ بیکاری موثر بوده است.

فارس