عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد:
۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ۱۲:۴۶ چاپ
به گزارش گیل خبر،  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با اشاره به  بخشی از فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی در مورد جایگاه شورای نگهبان و تخریب آن از سوی برخی گفت: ضرورت وجودی شورای نگهبان انکار ناپذیر است، اگر شورای نگهبان نباشد مجلس و حتی قوانینی که وضع می شود ضد اسلامی و دینی و مصالح ملی کشورخواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  دشمن هم برای نفوذ به دنبال حذف شورای نگهبان است به دلیل اینکه شورای نگهبان سدی بزرگ در مقابل نفوذی که رهبری تذکر داده اند است بنابراین حفظ حرمت شورای نگهبان بر همه واجب است.

وی افزود: اگرهر کسی  نقدی هم دارد باید به نوعی عمل کند که دستاویز دشمن نشود به دلیل جایگاه حساس شورای نگهبان اگر اشکالی هم در این شورا دیده می شود به دلیل حفظ شان و جایگاه شورای نگهبان در خارج از رسانه ها و در محیط های خلوت به آن پرداخته شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه نباید بهانه و هجمه ای در اختیاز بدخواهان قرار گیرد و براساس آن بتوانند به این جایگاه رفیع شورای نگهبان حمله کنند گفت:  شورای نگهبان هم قبول دارد که بی اشکال نیست و واقعا کار بررسی ۱۲ هزار پرونده آن هم در مدت زمان محدود از دقت کم می کند  اما نباید این اشکالات رسانه ای شده و موجب بهم زدن آرامش کشور شود و به این ترتیب هزینه ای بر کشور تحمیل شود.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد:فلسفه وجودی شورای نگهبان انکار ناپذیر است و وقتی به مردم گفته می شود فلانی صلاحیت ندارد مردم می گویند پس چطور شورای نگهبان وی را تایید کرده است؛این رویکرد نشان می دهد شورای نگهبان محل اعتماد مردم است و توانسته این اعتماد را برای خود ایجاد کند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه مجلس ریل گذار حرکت دولت است اظهار داشت: مجلس نهم مجلسی بود که در مورد مسایل رفاه مردم طرح جانداری نداشت و این در حالی است که بزرگترین مشکل کشور اشتغال است.

وی گفت: در صورتی که مجلس به دنبال رفاه و گشایش مسایل اقتصادی کشور باشد ریل گذاری نیز به همین سمت خواهد بود و در صورتی که مجلس جهت گیری نامناسبی داشته باشد موجب وارد شدن زیان به کشور خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای امروز در دیدار با مردم آذربایجان شرقی  تصریح کردند: کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن هم زبانی می کنند ملتفت نیستند؛ من کسی را به خیانت متهم نمی کنم. این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و ۴ سال قانون گذاری است؛ این را من باید بگویم و افکار عمومی باید بدانند. ایشان با بیان این که مجلس ریل گذار حرکت دولت است، خاطرنشان کردند: اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل گذاری به سمت این اهداف خواهد بود. اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد، این، مملکت را بدبخت خواهد کرد.

خبر گزاری مجلس