استاندار گیلان خبر داد:
۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۰۶:۵۳ چاپ

به گزارش گیل خبر، محمدعلی نجفی امروز در حاشیه افتتاح پروژه راه اصلی سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل  به اجرای دیگر پروژه های سفر رئیس جمهور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ساخت یک پست اسکله در بندر کاسپین از خرداد آغاز شده است، اظهار کرد: ساخت چهار پست اسکله دیگر با سرمایه گذاری 275 میلیارد تومانی بخش خصوصی در روزهای آینده آغاز می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیمارستان های آستارا، رضوانشهر، لاهیجان و لنگرود از دیگر پروژه های مهم این استان هستند، گفت: این بیمارستان ها بین 70 تا 100 درصد پیشرفت کار دارند.

وی ادامه داد: درباره پرورش ماهی در قفس با 40 گروه سرمایه گذار تاکنون مذاکره شده و نخستین گروه در دهه فجر جاری آماده قفس گذاری در ساحل دریا است.

نجفی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان را ایجاد کنارگذرهای مهم استان ذکر کرد و یادآور شد: کنارگذرهای لنگرود، کنارگذر انزلی و کنارگذر آستارا ـ تالش از 60 تا 100 پیشرفت کار دارند و کنارگذر لنگرود نیز زیر بار ترافیک رفته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل که امروز از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شده نیز یکی از این پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان بود که با تأکید روحانی در مدت کوتاهی به نتیجه رسیده است.

فاز نخست جاده اصلی سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل به طول 17.5 کیلومتر امروز با هزینه 480 میلیارد ریال توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسیده است.

فارس